” Lagu sed1h tapi nak gelak guling-guling, haha.. ” – Netizen

Video Thr0wback Par0di Kumpulan Newboyz Oleh Bell Ngasri Dan Rakan-Rakan Buat Ramai Terhibur. Ad0i Lawak, Tak Pernah Tak Kelakar Lah Bell Ni. Memang Mera0ng Habis Ni !!

Nama Bell Ngasri sudah tidak asing dalam dunia seni tanahair. Bell memulakan kerjaya seninya sejak dari kecil lagi dan masih tetap aktif dalam dunia seni sehingga kini berbanding adik-beradiknya yang lain.

Meninjau ke akaun Instagram, Belk telah berkongsi satu video thr0wback yang merupakan video par0di kumpulan Newboyz. Bell bersama pelawak yang lain iaitu Mamak, Shuk dan Ali Puteh telah men1ru salah satu klip video Newboyz.

Video yang berdurasi 1 minit ini telah membuat ramai pengikut di Instagramnya terhibur melihat aksi Bell dan pelawak yang lain menggayakan sama seperti klip video asal. Malah suara penyanyi asal iaitu Tomok nampak sesuai sahaja dengan Bell.

Bell juga nampak begitu menghayati lagu tersebut berdasarkan m1mik muka Bell di dalam video tersebut. Seperti selalu, lakonan Bell tidak pernah mengecew4kan, malah begitu menghiburkan peminat.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian video ini membuatkan ramai terhibur dan memberi komen emoji ketawa. Antara komen-komen lain yang diberikan oleh netizen :

” Kekecew4an yg amat D4syat abad nie yg tak dpt diungkai apakah sebabnye.. lagu sed1h tp i nk gelak guling2 ahahaha.. “

Geram plk ak tgok bell ni. adaa je idea.. Senang je props. Bilik air dan air.. Mauuuu lem4sss Bell  Demmm.. tak sanggup tengok bell.. “

” Mer4ung r4ung aku tengok.. ang nyanyi dlm bilik mandi hostel mana ni bakoba oii ??.. Mmg ngam part ‘nak ku rawat jiwa yg seks4’ tunjuk muka mamak.. s1ksa betul nengoknya.. “

” Si0t laaa Belll. Ganggu memori asal lagu ni.. nak balik lagu ni. syok layan time pkp ni.. Bertambah2 sed1h pulak nengoknya.. “

” Lama benor mandinya bang… Sja mndi ke shja aku mndi ? haha.. Budak tingkatan berapa ni.. Tomok versi apa ni..  hang macam2 la bell. “

” Kena pulak suara tomok ni dgn muka ko bro… haha.. Ni di panggil.. bila pelawak nk jadi penyanyi .. “

” Cuaca pan4s luar bell mandi, terbaikk laa bell. Tak pernah mengecew4kan.. Hahaha bell klau dlu newboy cmni… confirm hister1a bdk sekolah.. “

Ad0i, tak pernah tak kelakar lah Bell ni. Apa sahaja perkongsian daripada Bell tetap membuatkan ramai terhibur. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Bell Ngasri terus berjaya dalam industri hiburan dan tidak jemu menghiburkan para peminat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bell Ngasri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..