” Happynya Cik Yam, dia pulak yang lebih-lebih haha.. ” – Netizen

Mawar Karim Kongsi Gambar Sambutan Hari Lahirnya Bersama Anaknya, Wan Maryam. Amb0i Cik Yam, Dia Pulak Yang Excited. Confuse Ni Birthday Cik Yam Ke Birthday Mommy, Sampai Ramai Yang Ters1lap Wish Birthday Kat Cik Yam. Haha !!

Tidak hanya berkecimpung dalam perniagaan tudung, Mawar Karim kini berj1nak-j1nak dengan perniagaan emas pula. Anak kelahiran Pulau Pinang yang juga ibu kepada si cilik, Wan Maryam ini seringkali mencur1 perhatian ramai.

Bagi yang mengikuti Instagram Mawar, pastinya tahu dan sudah masak dengan perangai Maryam yang excited setiap kali ada sambutan hari lahir dibuat. Tidak kiralah ianya sambutan hari lahir Maryam atau sesiapapun, pasti Maryam akan beriya untuk meniup lilin.

Meninjau akaun Instagram Mawar, telah dikongsikan beberapa keping gambar Mawar bersama Maryam bersama beberapa biji kek. Hari ini merupakan ulangtahun kelahiran Mawar dan mereka menyambutnya di rumah sahaja.

Tulis Mawar di kapsyennya, majlis belum lagi bermula, namun wajah anakanda Maryam sudah com0t. Comel sangat Maryam dengan baju gaun merah jambu berjalur itu, matching dengan tudung mommynya. Anak dan ibu ni memang tak pernah tak comel.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Ucapan selamat hari lahir memenuhi ruangan komen posting Mawar ini. Ramai juga yang terkel1ru ianya hari lahir Mawar atau Maryam sampai ada yang tersilap memberi ucapan. Antara komen-komen peminat :

” Happy birthday maryam, Awat comel sangat. Nanti aunty nana belanja nasi kandar lepas pkp okay sayang.. “

” Happy birthday mawar or maryam confuse mn satu birthday girl ni kt kek tulis nm mawar tp knp semua wish maryam.. “

” Lawanya Mariam, besaq dah dia. Happy birthday Mawar, Maryam nyanyi dekat mummy tak hehe.. “

” Happy birthday Maryam, cerdik ni esok besar besar nanti. Tak pernah tak comey cikyam ni, suka tengok muka manis macam mommy.. “

” Happy birthday Mawar, ramai ters1lap wish ni haha. Bukan besday Maryam, maryam hujung tahun nanti hehe.. “

” Happy birthday Mawar, besday kita sama la hehe. Happy nya cikyam, dia pulak yang lebih-lebih haha. Muka tu com0t pun cute.. “

” Dah besaq maryam. Wajah sebiji mammy nye. Semoga maryam jady ank yg solehah baek bejiwa kental haty penyayang pade kedua2 orang tua.. “

Semakin besar, semakin cute Maryam ini. Apa pun, kami di Berita Kopak mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran untuk Mawar. Semoga Mawar berbahagia selalu dan dikurniakan Allah rezeki yang melimpah ruah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mawar KarimĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..