” Besar dah Zara, semakin cantik jadinya.. ” – Netizen

Linda Onn Kongsi Video Gelagat Anaknya, Ungku Zara Menyanyi. Namun Wajah Zara Jadi Perhatian Peminat. Menyanyi Sal4h Pun Sedap Suaranya. Makin Comel Zara !!

Nama Linda Onn cukup dikenali oleh peminat sebagai penyampai radio popular. Pernah bertugas di stesen radio Era dan Kool FM, gaya Linda mengendalikan slotnya disenangi oleh peminat. Untuk rekod, Linda mendirikan rumahtangga dengan Ungku Azhar dan dikurniakan seorang anak perempuan diberi nama Ungku Zara.

Meninjau akaun Instagram Linda, telah dikongsikan satu video terbaru Linda bersama Zara. Zara yang menyanyi lagu evergreen berjudul We Will Rock You buat Linda terhibur. Habis bertukar liriknya Zara, yakin pula si kecil ini menyebut lirik tu.

Tulis Linda dalam nada bergurau di kapsyennya, memperkenalkan lagu yang diberi nafas baru oleh Zara. Rock You disebut ‘hatchuu’ pun bolehlah Zara, janji huj0ngnya nak sama bunyi haha. Sudah dibetulkan oleh Linda pun tetap lirik yang sama dinyanyikan oleh Zara ini.

Cara Zara ketawa sama gayanya dengan Linda ketawa. Zara yang sudah berusia 3 tahun ini nampak semakin comel dengan rambutnya yang semakin panjang. Sudah ‘banyak mulut’ dan telatahnya, memang menjadi penghibur hati mommy sangat.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Zara ini mendapat respon daripada peminat dan ramai yang memuji wajah Zara. Antara komen-komen peminat :

” Macam muka orang Netherlands, Belanda. Mat salleh sangat.. ” – Sharifah Shahira

” Masya Allah sudah besar dan cantik seperti mamanya. Semoga jadi anak yang solehah dan penyayang macam mama. Aamin.. “

” Besar dah Zara, makin cantik jadinya. Comel jer sebut hatchuu tu haha. Ulang-ulang tengok nak dengar suara Zara.. “

” Comel lah Zara ni, makin besar makin comel tengok muka dia. Muka mat saleh macam Belanda tu nampak betul.. “

” Masya Allah Zara is so pretty. Zara big girl already, sweet anak dara kak Linda ni. Hatchu pun hatchu la Zara.. “

” Cantik zara dah bsar. dah lama tak bukak instagram linda. Sekali tengok zara makin cute. cantik macam mama jugak nanti ni.. “

” Besar dah dia, makin comel Zara. Comel je sebut Hatchu macam nak bers1n je tu Zara haha. Bakal budak cantik ni.. ” 

Comel sangat Zara ketawa dan sebut Hatchu tu. Sal4h pun confident level tu tinggi betul, pandai Zara. Apa pun, semoga Zara membesar dengan sihat selalu, dilindungi sentiasa walau di mana berada dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Linda Onn

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..