” Oo dekat situ dia sor0k bantal pel0k panjang tu, good idea.. ” – Netizen

Atas Permintaan Ramai, Elfira Loy Kongsi Video Tutorial Cara Mengemas Katil Ala Hotel. Wah Macam Tu Tr1ck Buat Nampak Kemas. Terbaik El !!

Pada perkongsian terdahulu, Elfira Loy ada berkongsikan sekeping gambar yang menunjukkan hasil Elfira mengemas katil biliknya. Tampak kemas dan seperti hotel 5 bintang, peminat memuji cara Elfira ini dan meminta untuk ditunjukkan dalam versi video.

Hasil tinjauan kami di akaun Instagram Elfira, telah dimuatnaik satu video yang menunjukkan cara dari awal sehingga akh1r bagaimana Elfira mengemas katil seperti dalam gambar semalam. Posting ini dikongsikan Elfira kira-kira 4 jam yang lalu.

Sehingga kini, ianya sudah mendapat lebih 22 ribu tanda suka daripada peminat. Menggunakan cadar dan sarung bantal berwarna putih, kelihatan 2 biji bantal g0lek, 4 biji bantal tidur dan 2 biji bantal kecil di atas katil.

Elfira memulakan dengan meletak bantal pel0k di bahagian paling atas katil. Setelah itu barulah bantal lain disusun secara menegak dan diakh1ri dengan selimut. Hasilnya, tadaa memang sedap mata memandang.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian Elfira ini telah mendapat perhatian tidak hanya daripada peminat malahan rakan artis juga turut sama tertarik dengan cara Elfira. Antara komen-komen mereka :

” Cikuu meh datang rumah tolong. Ciku is the best.. ” – Sherry Alhadad

” In the end fulfill jugak tutorial requested from the fans of your making bed skills. Yeayy okay nak belajar kejap.. “

” Dengan kita kusyuk tengok El mengemas. Oo dekat situ dia sor0k bantal pel0k panjang tu. Thank you El, idea berguna ni.. “

” Wah boleh kerja hotel ni. Good idea, sangat kemas. Thanks for the skill El. Nak tengok kemas dapur dengan ruang tamu pulak El hehe.. “

” After kemas rasa puas kan haha. Cantik sangat kerja El ni. Terbaik, simple dan easy. Wah macam dekat hotel dah bila macam ni.. “

” Ok, berapa ringgit sejam? Make my bed service ni, come come. Make my bed. Kemas katil pun cantik El ni.. “

” Yeay, My request got fulfilled. Thank you El. Kal4h saya yang kerja housekeeping. Cara bagi tegang cadar tu ada gaya lah.. “

Antara gambar-gambar ruangan rumah Elfira yang pernah dikongsikan sebelum ini :

Memang kreatif dan ada citarasa tersendiri setiap dekorasi yang dibuat oleh Elfira ni. Tentu tenang sahaja apabila rumah kelihatan kemas dan tersusunkan. Apa pun, perkongsian yang berguna untuk kaum ibu dan harap akan ada lagi video seperti ini dikongsi Elfira nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elfira Loy

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..