” K-p0p macam daddy Fattah dah rupa, nampak big girl Fatima.. ” – Netizen

Wajah Nur Fatima Aisya Dengan Fesyen Rambut Kp0p Raih Perhatian Peminat. Cute Fatima, C0py Daddy Sangat !!

Akaun Instagram di bawah nama Fattzuralovelife adalah akaun yang dicipta Fazura untuk berkongsikan moment indah anaknya, Nur Fatima Aisya. Sejak Fatima lahir, kebahagiaan rumahtangga Fazura dan Fattah Amin semakin bertambah.

Pada perkongsian terdahulu, Fazura ada berkongsikan gambar Fatima yang sedang terbaring dengan cool fev3r ditampal di dahinya. Biasanya apabila bud4k ingin beralih bulan atau ingin tumbuh gigi, pasti akan dem4m dan tidak sedap badan.

Meninjau akaun terkini di Instagram Fattzuralovelife, sekeping gambar terkini Fatima dimuatnaik. Di ruangan kapsyennya pula dic0retkan pertanyaan samada sesuai atau tidak gaya rambut Kp0p dengan Fatima.

Fatima yang memakai baju berwarna putih bermotif gambar kartun berbentuk kuda laut memandang tepat ke arah kamera. Dengan matanya yang bulat, penampilan Fatima tidak pernah tidak mencur1 perhatian peminat.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah Fatima dengan gaya baru ini memang nampak sama dengan salah satu gambar Fattah sebelum ni. Antara komen-komen peminat :

” Comelnya, besar dah dia tu. Alolo big girl dem4m nak beso lagi la hari tu. Tetap comel dan cute gaya kp0p camtu.. “

” Fatima nampak big girl dah. Still so cute, k-p0p nya dia tu. Dah macam daddy sangat ni Fatima sayang. Saranghaeyo Fatima.. “

” Dah la comel, nampak macam baby dah umur 2 tahun. Cerdik look la Fatima sayang. K-p0p macam daddy Fattah dah rupa.. “

” Comelnya Fatima, macam daddy la bila buat rambut macam tu hehe. Fatima ni mata dia sangat cantik. Apa look pun cantik Fatima.. “

” Allah Fatima ni makin membesar semakin comel. Sesuai sangat look k-p0p dengan muka Fatima ni. Fattah Amin junior.. “

” Kp0p style on Fatima, comel sangat look ni dengan Fatima. Sebijik daddy, ger4mnya mata bulat tu. Fatima dah macam kakak kakak already. Cepatnya dah besar.. “

” Fattah Amin dah jadi kecik balik la haha. Mommy dukung daddy ke ni, sebijik daddy dengan rambut kp0p tu. Cute miut sangat.. “

Buatlah style apa pun pada Fatima, peminat tetap suka melihat bud4k comel ini. Dah nampak besar Fatima katanya peminat. Apa pun, semoga Fatima sentiasa di bawah lindungan Allah dan kembali ceria seperti biasa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife, IG Fattah AminĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..