” Cute puteri, mewarisi kecantikan ibunya.. ” – Netizen

Avaa Vanja Kongsi Gambar Bersama Dengan Anaknya, Maleena. Wajah Comel Maleena Raih Perhatian Peminat. Cantik Seperti Ibunya !!

Pastinya ramai mengenali pelakon Avaa Vanja yang dahulunya popular dengan watak Ayu dalam filem H4ntu Kak Limah Balik Rumah. Kini setelah sekian lama menyepi, Avaa telah membuat kemunculan semula dalam drama Kampung Pisang Bersiri-siri.

Meninjau ke akaun Instagram, Avaa ada memuatnaik gambar bersama anak perempuannya bernama Maleena. Avaa gemar berkongsi aktiviti hariannya di media sosial dan begitu juga gambar bersama anaknya ini.

Jika dilihat di kebanyakan ruangan komen yang memperlihatkan Avaa dan anaknya ini, ramai yang memuji wajah comel Maleena. Maklumlah, ibunya pun cantik dan pastinya anaknya juga cantik seperti si ibu.

Perkongsian Avaa ini telah mendapat ratusan likes buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Avaa telah berkongsi beberapa keping gambar dalam p0sting ini yang menunjukkan aktiviti mereka berdua bersama dan Avaa melayan anak tersayangnya ini.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini telah meraih perhatian netizen yang rata-ratanya memuji wajah kedua beran4k ini yang comel dan cantik . Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Mak dan anak d4ra sama cun melecun.. Cute mummy and daughter.. smoga Maleena membesar dengan sihat

” Cute puteri, warisi kecantikkan ibunya. OMG, Growing too fast.. avaa pun cantik.. Minat dgn Ava vnja ni.. dulu lg.. mcm tak pcya da bsar.. “

” Comel nyee dua ketol ni .. Sambut 2 org je ke kak nab? Ava vanja. Antara pengacara yg sy suka sgt.. zaman tahun 90an.. “

” Beautiful, so cute.. omg maleena is so biggirl alreadyyy.. lawanya.. Avaa,  so cute your daughter.. Both of you so pretty.. “

Dahulunya, Avaa menyepi sekian lama dari dunia seni sejak beberapa tahun kerana mas4lah berat badannya. Namun kini bukan satu masalah baginya kerana kemunculan semula Avaa di bidang seni sememangnya dinantikan para peminatnya.

Ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi, begitu juga dengan Maleena yang mewarisi kecantikan ibunya. Semoga Maleena membesar menjadi anak yang baik, mendengar kata ibubapa dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Avaa Vanja

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..