” Acik pun boleh menang kalau main macam ni Alisa haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Alisa Bermain Sukan Ping Pong Bersama Hairul Azreen. Amb0i Alisa, Muka Semangat Kesukanan Betul. Tapi Cara Main Tu Lain Macam Tengok, Haha !!

Gelagat anak kedua Hairul Azreen dan Hanis Zalikha, Alisa Aisyah seringkali menjadi tumpuan ramai. Baru sahaja menyambut ulangtahunnya yang kedua minggu lalu, Alisa antara si cilik paling popular di laman sosial.

Meninjau akaun Instagram Inaijari, telah dikongsikan video-video yang memaparkan gelagat Alisa bersama Hairul. Memandangkan l0ckd0wn sudahpun berkuatkuasa sejak 1 Jun, semakin banyaklah masa Hairul bersama anak-anak di rumah.

Dalam video ini, kelihatan Alisa yang memakai baju t-shirt round neck berwarna putih merah sedang duduk di atas kerusi mengadap daddynya, Hairul sambil memegang bet ping pong. Terlihat sama Hairul sedang meletakkan jaring mini di tengah-tengah antara dirinya dan Alisa.

Nampak bersemangat Alisa hendak bermain ping pong dengan Daddynya ini. Tapi gaya main tu lain benar gayanya. Ping pong bolanya dipuk0l bagi melantun melepasi atas jaring, tetapi Alisa t0lak bola bawah jaring. Haha lucu la Alisa ni, janji boleh main kan Alisa.

Jom tonton video di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Comel juga mini ping pong seperti ini, sesuai dengan si kecil untuk mengisi masa lapang. Gelagat Alisa tu pun ger4m betul tengok. Antara komen-komen peminat :

” Pandainya Alisa main. Acik pun boleh menang kalau main macam ni Alisa haha.. “

” Anak dia orang ni nampak bijak sangat dan cerdik. Boleh beli la nanti main dengan adik dan kakak hehe.. “

Cute betul tengok muka semangat wajah Alisa tu. Daddynya pun melayankan je ikut cara Alisa janji Alisa happy. Iyelah dalam masa lockd0wn ni, mak ayah perlu kreatif supaya anak-anak tidak b0san berkurung sepanjang hari di rumah.

Ping Pong sudah, lepas ini apa lagi lah agaknya permainan yang akan dimainkan Alisa dengan daddynya ini. Apa pun, semoga Hairul sekeluarga selalu dalam lindungan-Nya dan terh1ndar daripada sebarang w4bak penyak1t. Stay safe dan happy selalu Alisa si Tada.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inaijari, IG Hanis Zalikha, IG Hairul Azreen

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..