” Finally dapat tengok baby Ain, comel dan sedap namanya.. ” – Netizen

Ain Edruce Kongsi Nama Dan Gambar Wajah Anaknya Yang Baru Lahir. Wah Comelnya Baby Ain, Gebu Sungguh. Nama Pun Cantik Walau Pun Simple !!

Ain Edruce selamat melahirkan cahayamata sulungnya pada 20 Mei yang lepas. Ain menjadi tumpuan peminat pada waktu itu kerana tetap ceria dan riang walaupun sedang menanti saat bersalin. Sempat bermain Tik T0k lagi Ain ketika berada di wad.

Sudah hampir 2 minggu Ain bersalin, peminat tertanya-tanya nama bayi Ain dan Amirul. Wajah si kecil ini juga dinanti-nantikan peminat. Meninjau akaun Instagram Ain Edruce, telah dikongsikan sedikit sedutan video terbaru mereka.

Apa yang menariknya pada video kali ini, wajah bayi mereka ditayangkan buat pertama kalinya untuk tatapan peminat. Video penuhnya pula dimuatnaik di saluran Youtube milik Ain. Dalam video ini, Ain dan Amirul menjawab soalan-soalan daripada peminat berkisar tentang bayi dan proses bersalin tempoh hari.

Menurut Ain, proses bersalinnya berjalan dengan tenang sekali. Ain bersalin secara normal dan mengambil sunt1kan ep1dural. Mereka juga menjawab soalan tentang siapa yang banyak berjaga pada waktu malam dan hadiah daripada Amirul untuk Ain sebagai penghargaan bersalinkan zuriat mereka.

Jom tonton video di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Alahai comel sungguh bayi Ain dan Amirul ini. Berkulut putih dan pipinya yang temb4m tak puas dilihat. Namanya pun sedap, Soraya. Antara komen-komen peminat :

” This is what im waiting for. Finally dapat tengok baby Ain dengan Amirul. Soraya is so calm dan cantik like her mommy. Amirul forever semp0ilah.. “

” Alhamdulillah, welcome to the world beautiful Soraya. Ain still stunning walaupun dalam pantang. Cantik sangat baby Soraya.. “

” Aku takleh tau benda2 camni, seb4k ada terharu ada nak nang1s pun ada. So happy for you Ain, Amirul and Soraya. Such a beautiful name and beautiful baby.. “

” Patutlah bagi nama Soraya ( cantik ) memang cantik dan comel serta manis je muka dia. Sedap tengok Soraya senyum.. “

” Comelnya baby, Masya Allah the meaning of the name soo beautiful with her cute face. Congrats Ain dan Mirul.. “

” Baby soo cute macam mommy dia. Soraya, sedap namanya didengar dan simple je. Alhamdulillah mommy selamat dan masih berseri-seri.. “

” Dah tengok, comelnya baby Soraya temb4m pipi tu. Dah pandai senyum lagi. Besar nanti jadi anak yang solehah ye. boleh tikt0k dengan mommy.. “

Alhamdulillah, ibu dan anak kedua-duanya sihat. Mirul pun nampak excited apabila sudah bergelar ayah ni. Semoga Soraya membesar dengan sihat dan jadi anak yang solehah untuk kedua ibu bapa. Buat Ain, selamat berpant4ng dan terus ceria mommy.

Sila tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ain Edruce , Youtube Channel Ain Edruce

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..