” Dah besar makin handsome, manis macam muka Azrinaz.. ” – Netizen

Azrinaz Mazhar Hakim Kongsi Gambar Thr0wback Bersama Anaknya, Putera Wakeel Bolkiah Sempena Ulangtahun Kelahiran Puteranya Yang Ke 15 Tahun. Wah Dah Besar Putera Wakeel, Segak !!

Meninjau akaun Instagram bekas selebriti TV3, Azrinaz Mazhar Hakim, telah dikongsikan beberapa keping gambar anaknya, Putera Wakeel Bolkiah. 1 Jun adalah tarikh keputeraan Putera Wakeel dan hari ini genaplah usianya 15 tahun.

Sekalipun jauh di mata, ingatan Azrinaz sentiasa ada untuk anaknya ini. Umum mengetahui, Putera Wakeel Bolkiah adalah putera pertamanya hasil perkahwinan dengan Sultan Hassanal Bolkiah. Selain Putera Wakeel, Azrinaz juga dikurniakan seorang puteri diberi nama Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah.

Cerita Azrinaz lagi di kapsyennya, masih Azrinaz ingat lagi saat Wakeel di pangkuannya. Putera Wakeel juga anak yang manja. Menyatakan rasa syukurnya, Azrinaz juga mengatakan Putera Wakeel bertuah kerana bukan sahaja mempunyai seorang ibu, malahan 2 orang ibu yang menyayanginya.

Melihat kepada gambar yang dipaparkan, gambar pertama menunjukkan Azrinaz bersama Putera Wakeel dan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Raja isteri Pengiran Anak Hajah Saleha. Gambar seterusnya pula adalah wajah Putera Wakeel ketika kecil dan wajah terkininya.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah Putera Wakeel ini mendapat perhatian daripada peminat Azrinaz. Ramai yang memuji wajah kacaknya itu. Antara komen-komen mereka :

” Happy Birthday Prince Wakeel. He is turning into a handsome prince charming. semoga dibawah lindungan dan rahmat dari Allah selalu.. “

” Happy bday Prince Wakeel semoga menjadi putera yang soleh, sukses dunia ak1irat amin yaa rabbal alamin.. “

” Wah dah besar. Nmpk lain lah. Happy birthday prince wakeel. Wish u good luck n healthy always.. “

” Happy birthday Prince Wakeel. He has your beautiful smile CP. Hubungan anak dan ibu tidak dapat di p1sahkan.. “

” Happy bday handsome prince Wakeel. mata like u Cik Puan Azrinaz, photostat betul. Mesti rindu sangat sangat kan.. “

” Handsome nya dia. Sanah Helwah Prince Wakeel. dh besar makin segak, manis macam muka Azrinaz jugak.. “

” Akhirnya cp post jugak picture prince wakeel yang sekarang, lama dah saya tunggu, btw happy birthday prince wakeel may Allah bless you, sweet 15.. “

” Happy birthday, Prince Wakeel. I hope one day u get to meet your children n im sure u’ll hold them tight and never let go.. “

” Ala seb4k tgk gambar. kejap je anak2 membesar kan. hensem anak CP. Selamat hari lahir Prince Wakeel. moga menjadi anak soleh yang sentiasa mendoakan orgtuanya ke syurga walau di mana juga berada.. “

Antara gambar lain yang dikongsikan :

Masa kecil nampak sedikit chubby dan kini sudah meningkat remaja jadi putera yang kacak bergaya. Ada iras muka mamanya sangat . Semoga Putera Wakeel sentiasa di bawah lindungan-Nya dan jadi anakanda yang soleh untuk kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Azrinaz Mazhar Hakim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..