” Sama padan, lawa orang rumah Hisyam.. ” – Netizen

Hisyam Hamid Kongsi Gambar ‘Thr0wback’ Bersama Isterinya, Rosmawati Hanafi Ketika Raya Dua Tahun Lalu. Manis Orangnya !!

Umum sedia tahu, memandangkan negara sedang dil4nda akan wab4k cov1d-19, hingga kini kerajaan masih kekal menutup semua pintu sempadan kepada warga asing sebagai usaha membend0ng penul4ran wab4k tersebut.

Begitu yang dialami oleh pelakon Hisyam Hamid, berasal dari Singapura namun kini bergiat aktif di Malaysia. Hisyam terp4ksa menguruskan kerjaya dan kehidupan peribadi selepas ‘terpis4h’ dengan isteri, Rosmawati Hanafi yang kini berada di Singapura.

Meninjau di akaun Instagram milik Hisyam, dia telah berkongsi gambar ‘thr0wback’  bersama isterinya pada hari raya dua tahun lalu. Kongsi Hisyam pada postingnya, dia sudah dua tahun tidak mempunyai gambar raya bersama keluarga.

Bagi yang mengikuti perkembangan pelakon drama Cukup Derit4 Itu’  ini pasti tahu, Hisyam sering berkongsi gambar kenangan bersama isteri dan anak-anaknya yang jauh di mata. Hanya gambar dan panggilan telefon sebagai pengub4t rindu Hisyam kepada buat keluarganya.

Ikuti perkongsian gambar tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai turut memberikan kata semangat buat Hisyam dan ada yang memuji akan kecantikan wajah isteri Hisyam. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Selamat hari raya Hisyam dan isteri, moga kekal bahagia hingga ke Jannah. Cantik isteri Hisyam, manis.. “

” Lawa orang rumah Hisyam. Sabar ye, semoga segalanya akan cepat berakhir. Faham perasaan Hisyam yang lama sangat berjauhan dengan keluarga, rindu tu sak1t sangat.. “

” Tabah bro, insyaAllah akan dipermudahkan, doakan bagi cepat hilangnya v1rus bah4ya ni, agar semua kembali normal.. “

” Sama cantik, sama padan. Patutlah rindu sangat, isteri memang cantik. Salam lebaran Hisyam and family.. “

” Handsome dan cantik lah Hisyam dan isteri. Semoga Hisyam terus kuat ok, anggap ini sebagai ujian, pasti ada hikmahnya.. “

” Cantik kak Mawati, manis. Semoga kekal bahagia ye abang Hisyam dan kak Mawati. Salam lebaran abg Hisyam.. “

” Siannya Hisyam, tak jumpa n beraya dgn family. Sabar je, doakan cov1d ni h1lang dlm dunia, In sya Allah.. “

Bagi yang berjauhan dengan keluarga sahaja yang dapat memahami perasaan Hisyam. Semoga Hisyam terus kuat dan sabar ya. Didoakan semoga Hisyam dan isteri akan terus kekal bahagia selamanya, insyaallah, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Hisyam Hamid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..