” Pertama kali dapat tengok wajah baby Korea ni, comel.. ” – Netizen

Jehan Miskin Kongsi Gambar Terbaru Anaknya, Axel Nova Rhee Yang Menyambut 100 Hari Umurnya. Wahh Comel Betul Anak Jehan Ni !!

Pada bulan Februari baru-baru ini, pelakon Jehan Miskin dan isterinya, Julie Camelia Rhee telah menimang cahaya mata pertama mereka. Sekali gus berakhirlah sudah penantian pasangan ini selama 7 tahun untuk mendapatkan cahaya mata.

Malah, pada hari raya baru-baru ini, Jehan telah berkongsi gambar bersama anak serta isterinya. Namun, gambar anak Jehan yang diberikan nama sebagai Axel Nova Rhee itu hanya kelihatan pada posisi tepi sahaja.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram, Jehan telah berkongsi gambar sambutan 100 hari umur Axel.  Menerusi posting, Jehan telah menulis bahawa sambutan tersebut yang dipanggil sebagai ‘ Baek-il ‘ merupakan salah satu sambutan tradisi orang Korea.

Kongsi Jehan lagi, sambutan yang diraikan mereka ini hanya dilakukan serba sederhana di rumah dan Jehan juga memberikan kata ucapan khas untuk Axel. Perkongsian gambar tersebut telah mendapat perhatian ramai kerana buat pertama kalinya dapat melihat sepenuhnya wajah anak Jehan .

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang memuji akan kecomelan anak Jehan dan turut memberikan kata ucapan sempena Axel yang mencecah 100 hari umurnya. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Wahh pertama kali dapat tengok wajah baby Korea ni. So cute lah baby Axel Nova, happy 100 days Axel.. “

” Alhamdulilah syukur. Semoga membesar dgn sihat dan menjdi ank yang membanggakan org tua.. “

” Anak saya pun dulu celebrate 100 days sebab follow tradisi family bel4h sana juga, sama macam Jehan.. “

” Comelnya anak, b4mbam betul badan. Semoga baby Axel membesar dengan baik dan menjadi anak yang soleh buah daddy dan mummy.. “

” So cute lah baby Axel. Memang copy paste mummy, anak korea betul ni, haha. Selamat menyambut umur 100 hari Axel.. “

” Ger4mnya tengok, pls lepas ni kongsi lagi gambar baby Axel yer Jehan. Suka tengok gaya Axel, smart boy.. “

” Halah comel lah dia duduk mcam tu. Happy 100 days Axel, besar dengan sihat ya sayang, jadi anak yang baik.. “

Memang comel betul baby Axel, saling tak tump4h seperti ibunya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mendoakan semoga baby Axel membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh buat Jehan dan isteri, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Jehan Miskin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..