” Manis si kakak tu bertudung, dah nak sama tinggi mummy.. ” – Netizen

Vie Shantie Khan Kongsi Gambar Bersama Anak-Anaknya. Namun Penampilan Anak Sulung Vie, Vie Zaara Raih Tumpuan Peminat. Wahh Memang Cantik, Muka C0py Paste Mummy Betul !!

Vie Shantie Khan, umum sedia tahu bahawa dia mempunyai tiga cahaya mata hasil perkahwinannya yang terdahulu bersama pelakon, Dato Eizlan Yusof. Meskipun sudah berp1sah, hubungan antara Vie dan Dato Eizlan masih terjalin dengan baik.

Bagi yang mengikuti Vie di akaun Instagram miliknya, pasti tahu Vie sering berkongsi gambar mahupun cerita mengenai anak-anaknya iaitu, Vie Zaara yang kini telah pun berusia 13 tahun, Zareef Yusof, 11 tahun, Vie Zaalia, 8 tahun dan Vie Raissa, 1 tahun.

Terbaru, Vie telah berkongsi satu gambar yang memaparkan dia bersama anak-anaknya ketika hari raya baru-baru ini. Kongsi Vie di postingnya, dia merasakan masa sangat pantas berlalu, hingga kan anak-anak membesar dengan cepat.

Malah pada penulisan Vie itu lagi, Vie turut memberikan kata pesanan kepada umum agar sentiasa menjaga kesihatan diri dengan duduk di rumah memandangkan keadaan sekarang yang sangat membimb4ngkan.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen,  penampilan anak sulung Vie yang cantik bertudung telah menjadi perhatian netizen. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Manis si kakak tu bertudung.  Betul  lah Vie, dah nak sama tinggi dengan mummy dia sekarang ni.. “

” Betul tu, masa memang pantas sekarang, pejam celik tengok anak-anak dah besar, dah dapat menantu pulak nanti.. “

” Anak d4ra sulung tu cantik bertudung, memang iras muka Vie lah. Selamat hari raya Vie sekeluarga.. “

” Semua cantik-cantik dan handsome, semoga semua anak-anak ini menjadi anak-anak yang baik buat Vie.. “

” Cantik baju raya anak beran4k ni, meriah tengok. Dah besar kakak tu, tinggi betul kan, baru 13 tahun.. “

” Nampak matang lah Zaara, tak macam umur 13 tahun. Tunggu lah nanti, mesti jadi pujaan ramai, cantik.. “

 ” Cantiknya Vie, anak yang pertama tu memang mewarisi kejelitaan Vie betul. Selamat hari raya Vie sekeluarga, stay safe ok.. “

Alahai manis betul anak sulung Vie ni bertudung, patut lah ramai yang memuji. Apa-apa pun, semoga Vie Zaara membesar menjadi seorang kakak yang baik dan anak yang solehah buat kedua ibu bapanya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Vie Shantie Khan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..