” Handsome boy dah besar.. ” – Netizen

Gambar Terkini Anak Angkat Sufian Suhaimi, Faeq Razeeq Raih Perhatian Peminat. Wah Dah Big Boy Lah Faeq. Comelnya, Manja Sungguh Dengan Ayah Pian !!

Dua tahun lalu, penyanyi yang terkenal dengan lagu ‘ Di Matamu ‘, Sufian Suhaimi telah berkongsi kepada para peminatnya di laman media sosial yang Sufian telah mengambil seorang anak angkat lelaki yang bernama Faeq Razeeq.

Kongsi Sufian kepada media tanah air bahawa Faeq merupakan anak kepada rakan baiknya semasa sekolah. Malah Faeq masih lagi t1nggal bersama ibu bapa kandungnya dan Sufian akan berjumpa hampir setiap hari untuk meluangkan masa bersama Faeq.

Sufian turut mengwujudkan akaun Instagram rasmi buat anak angkatnya itu dan sering berkongsi momen-momen indah bersama si kecil tersebut. Sehingga kini Faeq telah mempunyai seratus ribu lebih followers di Instagram.

Menerusi gambar terbaru, Faeq sedang dikendong di belakang Sufian dengan kapsyen yang tertera dalam bahasa Inggeris bermaksud  ‘saya sangat sayangkan ayah’. Perkongsian gambar itu telah mendapat belasan ribu tanda suka daripada netizen sehingga kini.

Ikuti perkongsian gambar tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya memuji akan kecomelan anak angkat Sufian ini. Antara komen-komen menarik daripada netizen adalah :

” Comelnya baby Faeq and ayah Pian. Dah besar pun Faeq, makin comel betul sekarang ni. Semoga membesar dengan sihat Feaq.. “

” Dah besar handsome boy ni. Nampak manja betul Faeq dengan ayah. Semoga ikatan kasih sayang antara Faeq dan ayah akan kekal hingga akhir hayat.. “

” Suka tengok video Sufian dan anak angkat dia ni, sangat akrab tengok. Sufian memang ayah yang baik.. “

” Untung Faeq dapat ayah yang sayang sangat kat Faeq tau. Besar nanti jangn lupa ayah ye sayang.. “

” Comel betul anak angkt Sufian ni, nampak bijak dan aktif.  Putih gebu, mesti mak ayah dia pun comel belaka.. “

” Besarrrr dahhh Faeq, always be a goodboy and kena selalu happy kan ayah pian tau baby, love you.. “

” So sweet lah tengok anak dan ayah mcm ni, bagus Sufian, belajar untuk mem1kul tanggungjawab.. “

Comel betul anak angkat Sufian ni, patut lah ramai yang memuji. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Faeq Razeeq membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh dan sentiasa membahagiakan ayah Pian, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Faeq Razeeq

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..