” Yang dinantikan oleh semua, gentle Mamu.. ” – Netizen

Azira Shafinaz Kongsi Gambar Selfie Terbarunya. Namun Komen Daripada Sharnaaz Ahmad Jadi Tumpuan Peminat. Amboi Mamu, Sweet Lah Komen Tu !!

Gara-gara pernah bergandingan bersama dalam sebuah drama dan dilihat rapat, ramai yang beranggapan bahawa pelakon dan juga penyanyi kumpulan De Fam, Azira Shafinaz dan Sharnaaz Ahmad mempunyai hubungan istimewa.

Malah baru-baru ini, tular video di mana Shukri Yahaya bergurau di Instagram Live bersama Sharnaaz dan menjemput Azira Shafinaz sekali. Situasi IG Live antara mereka menjadi sedikit kek0k apabila Shukri men1nggalkan Sharnaaz dan Azira berdua.

Terbaru meninjau di akaun Instagram, Azira telah berkongsi gambar terbarunya. Perkongsian tersebut telah mendapat puluhan ribu tanda like dan ratusan komen sehingga kini daripada netizen yang suka akan gambar tersebut.

Paling istimewa, gambar Azira itu turut menerima komen daripada Sharnaaz dan telah mendapat perhatian netizen yang turut menyak4t Sharnaaz di ruangan komen dan mengatakan komen Sharnaaz telah dinantikan oleh mereka.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Rata-rata netizen turut memuji gambar Azira yang kelihatan cantik dan mendoakan semoga Azira dan Sharnaaz berjodohan bersama. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Makin cantik lah Azira sekarang. Moga-moga cepat lah bertemu jodoh ye, hehe tak sabar nak tengok Azira naik pelamin.. “

” Amboi kenyit mata kat sapa tu, kat mamu ka, haha.  Semoga Azira dan Sharnaaz berjodohan bersama, amin2.. “

” Kami restu jodoh Azira dengan mamu tau, nampak sepadan korang berdua ni, nama pun nak dekat sama.. “

” Comey lah dia, makin nampak bahagia sekarang, mesti  si dia buatkan Azira makin ceria. Komen yang dinantikan oleh semua, jeng3, gentle mamu.. “

” Lawa lah, marka sapa ni, rasa-rasa nak jadi menantu orang penang dah gaya ni, hehe dah ada bau-bau nasi minyak.. “

” Komen daripada mamu yang kami tak sabar ni, mesti mamu pun cair tengok gambar Azira ni, cun sangat.. “

” Cantik kak Zira, memang sepadan kalau jodoh dengan abang Sharnaaz, hehe tak sabar kami  nak tengok kak Zira kahwin.. “

Komen Sharnaaz dan Azira yang menjadi tumpuan walaupun hanya simbol love :

Sempat netizen menyak4t Sharnaaz :

Terhibur membaca komen-komen netizen, ramai betul ‘ restu’ Azira dan Sharnaaz bersama. Apa-apa pun, kita doakan yang baik-baik buat Azira dan Sharnaaz. Semoga Azira dan Sharnaaz akan terus berjaya dalam bidang lakonan.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Azira Shafinaz, Sharnaaz Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..