” Moment yang tak kan dilupakan, my one and only.. ” – Haleeda

Haleeda Kongsi Gambar Thr0wback Ketika Hari Pernikahan Anak Perempuannya, Amira Amani. Kapsyen Haleeda Buat Peminat Tersentuh. Sama Cantik Dan Manis Anak Dan Ibu Ni !!

Wajah penyanyi popular era 90-an, Haleeda sering menghiasi kaca TV menerusi slot drama tempatan. Haleeda yang aktif sebagai pelakon kini boleh ditonton lakonannya dalam drama Sabarlah Duhai Hati di saluran TV3.

Pernah mendirikan rumahtangga bersama seorang pemain bola sepak terkenal suatu masa dahulu, Haleeda dikurniakan seorang anak perempuan bernama Amira Amani. Meninjau akaun Instagram Haleeda, dapat dilihat wajah terkini anaknya itu.

Amani yang sudahpun mendirikan rumahtangga bersama pasangannya, Adam. Melihat pada perkongsian Haleeda, sekeping gambar thr0wback Haleeda bersama Amani ketika majlis pernikahan anaknya itu dimuatnaik.

Tulis Haleeda, saat itu yang paling tidak dapat dilupakannya apabila melep4skan anak tersayang ke tangan insan lain yang bergelar suami. Tambahan lagi, Amani satu-satunya anak Haleeda dan Haleeda mengatakan selamanya ibu akan sentiasa ada ketika mereka memerlukan.

Jom baca perkongsian di bawah :

Pada perkongsian terdahulu pula, wajah penuh Amani dapat dilihat. Cantik dan manis sama seperti Haleeda wajah Amani. Jika ketika bayi dulu, Amani kelihatan berisi, sekarang sudah slim dan menawan.

Perkongsian Haleeda ini meraih perhatian peminat. Ada yang mengucapkan tahniah dan tidak kurang juga yang memuji wajah anak dan ibu ini. Antara komen-komen mereka :

” Stay strong, you r lovely and beautiful mom in the world lyn.

” Sed1hnya Nur baca, mcam mana agk nya kalau nnti kalau Nur kahwin mesti mcam ni kan perasaan seorang ayah,kalau ibu mcam mana. Hihi tanya jer.. “

” Kakak seorang ibu yg kuat, tabah, cekal dan baik. Beruntung mira. Zira jgk sgt bertuah dpt mengenali dan punyai seorang kakak seperti kakak.. “

” Congratulations Wishing your daughter a wonderful married life full of love. Amin Ya Rabbal Alamin.. “

” Jap lagi jadi nenda haleeda lah tu, bakal nenek vouge. congrats ya lynn n daughter. Beautiful mother.. “

” Congrat akak, lepas ni jadi tokma la. hehee, dah dah tak der dah jiwa muda tu haha. Tokma rock forever.. “

” Tahniah Lin, bakal dapat cucu. Nenek Lin vogue kan hehe. Gurau je. Anak dengan ibu ni macam umur 27 tahun je.. “

Ibu dan mak mertua yang penyayang Haleeda ini. Muka pun tak banyak berubah dari zaman muda. Apa pun, semoga Amani berbahagia selalu bersama pasangannya dan buat Haleeda, success selalu dalam lakonan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Haleeda

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..