” Happy birthday Arrian, sekejap jer dah besar.. ” – Netizen

Gambar Sambutan Hari Lahir Anak Sulung Tomok, Arrian Shah Akid Yang Ke 9 Tahun. Wah, Makin Besar Makin Handsome Lah Arrian !!

Semalam genap usia anak sulung penyanyi Tomok iaitu Arrian Shah Akid yang ke 9 tahun. Sebagai ibu bapa pasti inginkan yang terbaik buat anak-anak dan selalu mendoakan agar mereka menjadi orang yang berguna.

Meninjau ke akaun Instagram Tomok dan juga isterinya, Ayu Abas, kedua mereka telah berkongsi ucapan buat putera sulung mereka ini. Ayu telah memuatnaik sekeping gambar ketika menyambut hari lahir Arrian.

Ayu turut men1nggalkan ucapan hari lahir buat Arrian di ruangan kapsyen dan mendoakan semoga Arrian menjadi seorang muslim yang baik serta menjadi anak yang bertanggungjawab dalam keluarga.

Tomok juga turut berkongsi ucapan hari lahir buat Arrian di Instagram dan sentiasa mendoakan yang terbaik buat Arrian. Arrian juga semakin handsome dan wajahnya nampak makin matang. Wajah Arrian memang wajah dibu sangat.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Sementara itu di Instagram Tomok :

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan hari lahir dan doa buat Arrian. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Happy birthday hensem boy… teruskan jadi contoh tuk adik2 n jadi anak yg menyenangkan hati dibu n ayah ok arrian.. “

” Alhamdulillah happy birthday adk arrian semoga menjadi anak yang soleh dan diberkati oleh Allah selalu aamiin Ya Allah.. “

” Aamiin…. Happy birthday abg arrian… doa dibu hadiah trbaik…. Jadi anak soleh kebanggaan ayahibu taat agama.. “

” Happy birthday anak pandai nan sholeh.. smga panjang umur, sehat selalu, murah rezeki, en jadi anak yang selalu membanggakan kedua orang tua.. “

” Happy birthday Adrian.. Ni nyai Dr Singapore.. Suka tengok video Arrian masa kecik dulu… Sekejapnya masa berlalu dah 9 tahun Arrian sekarang… Jadi anak yg baik ye sayang…. Arrian memang pun good boy.. “

” Happy birthday Arian sekejap jer dah besar.. rockstar junior.. tahniah dibu…. dibu antara yg saya suka tgok cara didik anak.. tegas dlm syg…”

” Happiest 9th Birthday Arrian. Semoga jadi anak yg soleh. Berjaya di duniawi dan ukhrawi.. dadija please senyum.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran yang ke 9 tahun buat Arriah Shah Akid. Semoga membesar menjadi anak yang baik, taat kepada perintah ibubapa dan menjadi anak yang soleh. Amin..


Silakan SHARE..

Sumber : IG Tomok, Ayu Abas

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..