” Comel sangat Azura, bakal jadi rebutan ni.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Terkini Anak Perempuan Datuk Jamal Abdillah, Nur Azura Yamani. Makin Besar, Makin Comel Azura Ni. Mata Tu Cantiknya !!

Datuk Jamal Abdillah mempunyai 2 orang cahayamata menerusi perkahwinan bersama Datin Zai Izzati. Sempena watak dalam filem hebat lakonannya bertajuk Azura, nama Azura dan Zack diabadikan untuk 2 orang cahayamatanya itu.

Nur Azura Yamani dan El Issac Yamani menambahkan lagi kebahagiaan Datuk Jamal. Wajah Azura yang putih gebu mula menjadi perhatian sejak wajahnya ditayangkan kepada umum. Seperti anak selebriti lain, Azura juga mempunyai akaun Instagramnya sendiri.

Meninjau akaun Instagram Azura Yamani, telah dikongsikan gambar dan video baru Azura. Kali terakhir gambar Azura dikongsi adalah pada bulan Januari yang lalu. Dalam video yang dimuatnaik ini, wajah Azura sudah nampak semakin chubby.

Dengan matanya yang bulat, Azura ceria sekali dan nampak comel tersenyum dengan deretan gigi yang putih itu. Melihat pada gambarnya pula, Azura memakai cermin mata hitam Babanya. Wah mesti cantik macam mommynya bila besar nanti.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang ger4m melihat Azura tersenyum manis dan ini mendapat respon daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

” Comelnya awak ni Azura. Lama dah tertunggu-tunggu video Azura. Ger4m tengok Azura Yamani ni. Semoga menjadi anak yang solehah. Aamin.. “

” Nama Azura, sekali pandang macam kak ogy pulak. Comey lotey terr.. “

” Comel sangat Azura, bakal jadi reb0tan nih. So cute lah, cantiknya lah mata Azura melentik betul bulu mata.. “

” Hello baby Azura, lawanya mata Azura. Anak manja mommy baba dia ni. Cutenya Azura ni ee ger4m.. “

” Masya Allah comelnya dia, mata tu bulat betul. Lenyik macam pakai mascara je. Semoga menjadi anak yang solehah.. “

” Cute mata dia tu, alis cantik terbentuk. Anugerah yang indah. Be the good girl for mom, daddy. Amboi pandai dia ye happy je.. “

” Kenapalah comel sangat Azura ni, penuh dah gigi. Besaq dah weii anak dar4 depa. ger4m tengok Azura ni, kiut.. “

Datin Izzati sememangnya memiliki rupa yang cantik, tidak hairan lah Azura pun ada wajah yang cute macam ni. Semoga Azura menjadi anak yang solehah, yang sentiasa membanggakan kedua ibu bapa dan jadi anak yang bijaksana.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nur Azura, IG Zaiizatti17

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..