” Cantiknya sis, macam anak patung sekali tengok.. ” – Netizen

Gambar Wajah Dan Penampilan Terkini Usahawan Kosmetik Terkenal, Joy Revfa Cur1 Perhatian Netizen. Wah Semakin Cantik Joy Sekarang, Anak Pun Comel !!

Joy Revfa atau  nama penuhnya, Siti Arifah Mohd Amin merupakan seorang usahawan kosmetik. Namanya menjadi perbualan ramai setelah dirinya pernah mendirikan rumah tangga bersama komposer lagu, Hafiz Hamidun namun jodoh mereka tidak berpanjangan.

Tahun lalu, Joy berkongsi berita gembira bakal mengakhiri zaman jand4nya buat kali ketiga bersama jejaka pilihan hatinya. Namun, setelah mengikat tali pertunangan beberapa bulan, Joy telah membuat kenyataan telah membatalkan perkahwinan tersebut.

Terbaru meninjau di akaun Instagram Joy, telah berkongsi gambar terbarunya sempena hari raya baru-baru ini. Joy yang juga ibu kepada seorang anak turut berkongsi kapsyen pada postingnya yang telah berjaya menarik perhatian netizen.

Makin manis melihat wajah Joy sekarang. Malah Joy juga sudah kelihatan agak sedikit kurus daripada sebelum ini. Segak bergaya mengenakan baju berwarna pink lembut sedondon bersama anak lelakinya yang bernama Arryan Firdaus.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Kapsyen Joy, sempat bagi ‘pick up line’ :

Di ruangan komen, ramai yang turut memberikan kata ucapan raya dan memuji akan penampilan Joy sekarang semakin cantik. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Cantiknya sis, sekali pandang dah macam anak patung. Selamat hari raya sis sekeluarga, stay home, stay safe.. “

” Makin jelita sekarang Joy, siapa lah yang berjaya menawan hati si cantik ni. Salam lebaran buat Joy sekeluarga.. “

” Tak pernah tak cantik.  Eh anak Joy rupanya yang berlakon tu, baru tahu. Selamat hari raya Joy.. “

” Dah kurus kan, tetap jelita, malah semakin cantik. Semoga sis Joy terus berjaya dan cepat bertemu jodoh.. “

” Cantik bak bidadari, anak pun kacak. Suka tngk gambr raya Joy, simple tapi cantik sangat.. “

” Terlalu cantik adik manjaku Joy. Arryan, takmo lentik sangat tau. Bab4b kang, hehe. Selamat Hari Raya ksyganku.. “

” SubahanaAllah cantiknya Sis dan kacak si Aryan. Selamat Hari Raya Aidilfitri sis, tengah tnggu sapa tu kt depan pintu.. “

Memang cantik Joy, patut lah ramai yang memuji. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Joy akan terus berjaya dalam bidang yang diceburinya dan semoga Joy bakal bertemu jodoh barunya tidak lama lagi.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Joy Revfa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..