” Sebijik Syafiq ikut muka mak ya, muka sama betul.. ” – Netizen

Wajah Syafiq Farhain Bersama Ibu Kandungnya, Puan Napisah Raih Perhatian Peminat. Manisnya Wajah Mak, Syafiq Ikut Muka Mak Rupanya. Nama Timangan Tu Pun Manja Betul !!

Suara Syafiq Farhain yang mirip dengan suara ayahnya, Salem memang tidak dapat disangk4l lagi. Tidak mahu dibayangi dengan populariti arw4h Salem, Syafiq sudah membuktikan dia mempunyai bakat dan caranya yang tersendiri.

Anak kelahiran Terengganu ini yang bertugas sebagai salah seorang anggota Bomba Dan Penyelamat di Putrajaya jugaΒ  mempunyai peminatnya yang tersendiri. Tidak banyak berkenaan hal peribadi dikongsikan Syafiq di laman sosial, dan banyaknya berkisar mengenai kerjaya sahaja.

Meninjau akaun Instagram Syafiq, telah dikongsikan sekeping gambar yang memperlihatkan wajah Syafiq bersama ibu tersayang, Puan Napisah yang dipanggil dengan gelaran Ma. Mengucapkan selamat hari ibu di kapsyennya, Syafiq turut mendoakan agar ibunya ini sihat selalu.

Nampak manja Syafiq bila bersama Ma nya ini. Maknya pun nampak lembut sahaja air mukanya. Melihat wajah Syafiq dan maknya ini, memang nampak banyak persamaan. Muka banyak ikut mak, manakala suara pula seperti ayah.

Jom baca perkongsian di bawah :

Antara perkongsian lain Syafiq bersama ibunya yang dimuatnaik di laman sosial :

Ucapan Syafiq sempena hari ibu untuk ibunya tahun lalu. Gambar retro zaman hitam putih lagi Syafiq ‘payung’ untuk tatapan peminat :

Wajah mak Syafiq ini telah mendapat respon daripada peminat. Wah manja sangat nama timangan Syafiq ni, Ain. Antara komen-komen peminat :

” Handsome anok Ma ni, Muka iras Ma tpi suara ikut ayah. masyaAllahh. Syafiq anak manja mak, bestnya la.. “

” Sebijik Syafiq ikut muka mak ya. Muka sama betul. Ini ke yg ibu syafiq yg bernama juwita. Cantiknya mak mertua saya hehe.. “

” Cantik mak awak Syafiq Farhain, lembut je mukanya. Tengok gak cite masak-masak tu, peramah maknya eh. Senyum je.. “

” Comel la mommy Juwita, Syafiq ikut muka mak sebijik. Shafiq ank yg baik, bahagiakn mak slgi hay4t d kandung badan. smoga hdup d berkati Allah selamanya.. “

” Masih cantik seperti masa muda dulu. Tapi dah berumur ni lagi cantik. Ohh Ain ke hehe. Ingatkan Ain mana la tadi.. “

” Comeynya ma Farhain ni, muka mak sebijik la. Copy paste sangat, Ain ehh hehe. Manjanya la nama timangan tu.. “

” Comei je pnggilan ain haha, sweet sangat dia dengan mak. Muka sama macam mak, muka mak sejuk sangat mata memandang.. “

Ratu hati Syafiq yang tak loket dengan senyuman, sama seperti Syafiq. Semoga mak Syafiq sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik, terh1ndar daripada wab4k penyak1t dan gembira dan ceria selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Syafiq FarhainΒ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..