” Macam ni kalau hantaran 50k pun takpe, semua boleh buat.. ” – Netizen

Lagi Video Shima Anuar Melakukan Projek Di Rumahnya. Kali Ni Memang Luar Biasa Bagi Kudrat Seorang Wanita. Memang Superwomen Lah Shima Ni !!

Pada yang mengikuti akaun Instagram pelakon Shima Anuar, pastinya anda kagum melihat kerajinan selebriti ini. Shima digambarkan sebagai seorang wanita yang serba boleh kerana dia boleh melakukan pelbagai tugasan.

Disebabkan tempoh Perint4h Kawalan Pergerakan (PKP) yang berlanjutan, ada sahaja aktiviti Shima yang dikongsikan di akaun Instagramnya. Terbaru ialah video Shima menc4ntas dahan pokok di hadapan rumahnya yang semakin merimbun.

Hal ini telah meraih pujian daripada para netizen dan rakan artis kerana Shima melakukan kerja las4k ini sendirian. Shima sendiri yang mem4njat pokok tersebut menggunakan tangga dan Shima tidak berasa gay4t sama sekali.

Selain daripada mem0tong dahan pokok, Shima juga rajin mengecat. Sebelum ini Shima cuma mengecat di satu ruangan sahaja, kini Shima sudah mengecat satu rumah. Siap memanjat bumbung rumah lagi. Memang tenaga luar biasa lah Shima ni.

Jom tonton video di bawah :

 

Jom tonton video ini pula :

Ada yang bergurau jika memiliki wanita sehebat ini, mereka sanggup membayar hantaran dengan nilai tinggi. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” G1lerr dia nie p0wer. aku cat bilik pun , seminggu kena dem4m urat . tak sanggup nak cat dah. nanti mai sambung umah abg pulak.. “

” Ya rajinnya, Tabik spring from me sis shima suka tgk kegigihan n ketekunan u buat segala kerja.. salute lah.. “

” P0werlah kakak. Yang tinggi2 tu kalau tak sampai terbang je macam video dulu tu.. Shima ngn aktiviti p4njat mem4njat tangga ni mmg berp1sah tiada.. “

” G1lo botol ek,. Semuo dibueknyo. Boleh bli tak rajin nie kt shopee eh. aku dok umh nie menung je tgk ank buat sepah.. mood kemas malaih betoi laaaa.. “

” Mcm ni kalau hantaran 50k pun takpe semua blh buat…woman p0wer.. f4ll in love la tengok kerajinan dia ni.. “

” Cantik, rajin, pandai masak, creative eh macam2 la shima ni superwoman.. Rajinnyaa sis aku cat satu dinding pun dah takk larat dahhh.. “

” Bagus betul shima ni rajin ,cantik.. Hebat la shima ni semua boleh compem hubby shima gay4t nk panjat memanjat .. “

Rasanya tidak ramai wanita yang mampu melakukan kerja-kerja sebegini secara sendirian. Agak-agaknya apa lagi projek Shima selepas ini ye. Mesti banyak perkara yang dirancang oleh Shima selepas ini. Terbaik lah!!

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shima Anuar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..