” Cute Aisha petik piano, dah besar pun dia.. ” – Netizen

Video Anak Perempuan Datin Seri Umie Aida, Aisha Humaira Sedang Memetik Piano Cur1 Perhatian Ramai. Amboi Comel Betul Aisha Sekarang !!

Sedia umum tahu beberapa tahun lalu, pelakon Datin Seri Umie Aida telah mengambil seorang bayi perempuan untuk dijadikan sebagai anak angk4tnya. Pejam celik, kini si kecil itu telah pun berusia dua tahun.

Bagi yang mengikuti Datin Seri Umie Aida di laman media sosial, pasti tahu bahawa dia sering berkongsi video mahupun gambar akan perkembangan anak kecilnya yang telah diberikan nama sebagai Aisha Humaira buat tontonan ramai.

Meninjau di akaun Instagram, Datin Seri Umie Aida telah berkongsi satu video terbaru yang memaparkan anak perempuannya itu sedang memetik piano. Semestinya perkongsian tersebut sekali lagi telah mendapat perhatian netizen.

Melihat gaya si kecil ini sedang memetik piano buat ramai yang memuji akan kecomelan Aisha Humaira. Dibesarkan bagai seorang puteri, Aisha ini sangat manja dengan ibunya dan sekali pandang wajahnya juga sudah mirip seperti Datin Seri Umie Aida.

Ikuti perkongsian video dan gambar di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang memuji akan kecomelan anak kecil Datin Seri Umie Aida. Malah gaya mim1k muka Aisha pada gambar seterusnya itu turut mencu1t hati yang melihatnya. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Pic ke 2 tu stress ke Aisya. Belajar memanglah mcm tu, str3ss pun maintain comel. Go Aisyah, you can do it.. “

” Dah besar dah dia, makin comel lah anak manja Datin Umie ni. Ger4m tengok gelagat dia, moga besar dgn sihat slalu.. “

” Jangan kata Datin, Kita pun ger4m tengok jari jemari si kecik ni, alahai comelnya dia, pandai main ke tu sayang, hehe.. “

” Masha Allah budak comel ni, pandainya dia. Makin besar, makin ada iras wajah mummy Umie Aida lah.. “

” Pantas kan masa berlalu, Aisha dah besar dah. Napa muka tu, m4lu ke mar4h, haha sempat mummy dia rakam video.. “

” Cerdik lah bud4k Aisha ni, nanti suruh mama panggil cikgu datang ajar Aisha main piano yer, belajar bagi pandai.. “

” Comel lah, suka tengok gaya Aisha, tak pernah jemu kita tengok ig Datin Umie, sbb nak tgk baby Aisha comel ni.. “

Halah halah comel betul Aisha dalam video tu. Mata menjel1ng tu nampak comel tau.  Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Aishah Humaira membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah buat Datin Seri Umie Aida.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Umie Aida

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..