” Anak Linda yang sulung tu besar dah.. ” – Netizen

Gambar Terkini Anak-Anak Linda Rafar Yang Semakin Meningkat Dewasa. Handsome Belaka Anak-Anak Linda, Mommy Tetap Maintain Muda !!

Azlinda binti Rafar atau lebih dikenali dengan nama Linda Rafar merupakan seorang penyanyi dan salah seorang anggota kumpulan Elite. Seperti sedia maklum, Linda telah mendirikan rumahtangga dengan pelakon, Syed Aiman.

Meninjau ke akaun Instagram, Linda ada memuatnaik beberapa gambar keluarga ketika menyambut hari raya Aidilfitri semasa 1 Syawal yang lalu. Keluarga ini memilih warna tema biru gelap untuk anak-anak dan juga suami Linda.

Manakala Linda pula mengenakan baju berwarna grey yang sedondon dengan warna tudungnya. Linda mempunyai 5 orang anak lelaki namun salah seorang telah pun men1ngg4l dunia. Tiga daripada cahaya mata Linda merupakan hasil perkahwinannya bersama Syed Aiman.

Rezaril Keflin Keifli, Syed Rezaqiib, Syed Rezariiq dan Syed Rezaliif merupakan nama cahaya mata Linda. Rezaril sudah meningkat dewasa di mana usianya sudah mencecah 21 tahun. Handsome-handsome belaka anak-anak Linda ni.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Lagi perkongsian gambar keluarga :

Walaupun anak-anak semakin membesar, Linda tetap seperti dulu. Maintain cantik dan awet muda. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Bape umur anak Linda yang sulung tu,besar dh.. Eid Mubarak to u my dear & family.. Handsome anak bongsu linda.. “

” Salam lebaran buat akak linda n family.. Semoga Kita Termasuk Orang-Orang Yang Sentiasa Bersyukur Dan Diterima Amalan Kita Sepanjang Bulan Ramadhan Yang Mulia Ini.. “

” Selamat hari raya linda n fmily.. u look g0rgeous.. anek semua lelaki yer kak.. sama la saya semua perempuan 4 d4ra.. “

” Selamat hari raya buat lindarafar sekeluarga, maaf zahir dan batin.. Stay safe.. Comel nya kakak ku sayang.. manis belaka.. “

” Selamat hari raya akak rindu nak b0rak.. bilalah kita dapat berjumpa.. handsome-handsome anak kak linda macam ibunya.. “

” Selamat hari raya Aidilfitri Linda sekeluarga.. dari jaff dan eykin. Maaf zahir dan batin.. cantik linda sekeluarga.. “

” Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Linda sekeluarga. Mohon maaf zahir & batin.. jaga diri dan stay safe.. “

Apabila Linda bergambar bersama anaknya, Rezaril nampak seperti seorang kakak bersama adik pula. Dah besar semua anak-anak Linda. Semoga Linda Rafar bahagia bersama keluarga tercinta dan berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Linda Rafar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..