” Very t0uching message and birthday wishes.. ” – Netizen

Ucapan Istimewa Pereka Fesyen Terkenal, Ruzaini Jamil Sempena Hari Lahir Sahabat Karibnya, Rizman Nordin Buat Ramai Yang Tersentuh. T0uching Sungguh Kata-Kata Ruzaini Buat Rizman, Sahabat Selamanya !!

Sedia umum tahu, Rizman Nordin dan Ruzaini Jamil merupakan sahabat baik. Bahkan kedua pereka fesyen ini juga merupakan rakan niaga bersama di bawah penjenamaan ‘Rizman Ruzaini’  yang sangat terkenal di Malaysia.

Terbaru, sempena ulang tahun kelahiran Rizman, Ruzaini turut tidak ket1nggalan memberikan kata ucapan khas buat sahabat karibnya itu. Memuatnaik ucapan di posting akaun Instagram, Ruzaini turut berkongsi gambar bersama Rizman.

Kongsi Ruzaini,  Rizman merupakan sahabatnya ketika dalam sus4h mahupun senang. Jat0h bangun mereka tetap bersama dalam mengendalikan perniagaan fesyen mereka. Dalam pada masa yang sama,  Ruzaini turut mendoakan akan kesejahteraan sahabat baiknya .

Perkongsian kata ucapan oleh Ruzaini itu turut mendapat perhatian ramai, di mana postingnya itu telah mendapat ribuan tanda suka dan komen daripada netizen yang turut terh4ru akan membaca ucapan Ruzaini.

Ikut perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut memberikan kata ucapan selamat hari lahir buat Rizman dan mendoakan kesejahteraannya. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Happy bufday Rizman dan semoga hubungan sahabat kau org kekal sehingga ke syurga aminn.. “

” Happy birthday Rizman. Semoga sentiasa berbahagia bersama keluarga dengan cinta dan kasih sayang.. “

” Very t0uching message and birthday wishes. Selamat hari lahir Rizman. Terh4ru baca ucapan Ruzaini buat Rizman, smga persahabatan anda akan kekal hingga akhir hay4t.. “

” Cemana eh nk berkawan baik mcm ni. Siap wife n anak2 pun boleh kawan sekali. Tanpa selis1h paham. Kagum betul. Happy Birthday Rizman.. “

” So sweet lah Ruzaini dan Rizman. Moga persahabatan kalian berkenalannn hingga ke jannah.. Kalian di takdir kn utk saling melengkapi.. “

” Barakaallah fii umriik Rizman. Suka tengok Ruzaini dan Rizman bersahabat. Semoga anda berdua akan terus berjaya bersama.. “

” Selamat ulangtahun kelahiran semoga di panjangkan umur di murahkan rezeki di beri kesihatan yang lebih baik ceria sentiasa.. “

Ucapn Ruzaini turut menerima respon daripada Rizman di ruangan komen.

Alhamdulillah, bertambah satu angka umur Rizman. Kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir buat Rizman, didoakan semoga Rizman sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan bahagia bersama keluarga dan sahabat tersayang, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Ruzaini Jamil, Rizman Ruzaini

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..