” Segaknya, macam muka orang Arab.. ” – Netizen

Gambar Terkini Izara Aishah Memakai Selendang Raih Perhatian Para Peminat. Wah Dah Macam Orang Arab, Semakin Bertambah Cantik Dan Anggun Izara Sejak Dah Jadi Mummy Ni !!

Pasti ramai yang merindui lakonan pelakon cantik manis, Izara Aishah. Sejak dirinya sudah mendirikan rumah tangga bersama pasangannya, Muhammad Adib Khalid, Izara sudah kurang aktif dalam aktiviti seninya lebih-lebih lagi kini dirinya sudah pun bergelar seorang ibu.

Walaupun sudah kurang muncul di kaca televisyen, Izara masih aktif di laman media sosial iaitu akaun Instagramnya. Sering berkongsi momen indah bersama anak kecilnya, Irisa Alaia, perkongsian tersebut turut mendapat perhatian netizen.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Izara, telah berkongsi gambar terbarunya. Pada perkongsian kali ini, kelihatan Izara mengenakan seledang di atas kepala dan hanya mengenakan solekan yang nipis pada wajahnya.

Sekali lagi, perkongsian gambar Izara itu turut mendapat perhatian ramai dengan mendapat tanda likes puluhan ribu dan ratusan komen yang suka akan melihat gambar terbaru Izara yang dikatakan seperti gadis Arab.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, boleh dikatakan semua memberikan komen kata pujian kepada Izara kerana melihat  wajahnya yang cantik itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Segaknya, macam muka orang arab lah Izara, suka tengok muka Izara ni, tak makeup tebal pun dah cantik.. “

” Tak pernah tak cantik lah mummy Irisa ni. Pas kahwin, ada anak, makin cantik. Berseri-seri wajah tu.. “

” Bagi tips skit, mcm mana nk bagi cantik mcm kak Izara. Pakai selendang letak atas kepala simple mcm tu pun menawan.. “

” Cantiknya my idol.  Nanti anak pun mesti cantik mcm Izara kan. Alahai suka tengok gamabar ni.. “

” Dah macam gadis tanah arab lah Izara, tak pernah tak lawa, semua gmbar Izara cun habis tengok.. “

” Steady Malaysian kitahhhhh, Anak malaysia. Selamat malam Izara, tlg k1ss pel0k utk baby, huhu nti share gambar dia pula k.. “

” Cantik warna lipstik kak, nampak lagi serlah kejelitaan kak. Dah memang cantik, pakai apa pun memang cantik lah.. “

Memang manis dan pandang tak jemu wajah Izara ni. Bersolek atau pun tidak, wajah Izara memang cantik, natural beauty. Apa-apa pun, semoga Izara sentiasa sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan berjaya dalam bidang yang diceburinya sekarang.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Izara Aishah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..