” Lawanya anak dar4 you.. ” – Ning Baizura

Gambar Wajah Terkini Anak Sulung Faezah Elai, Dealova Heyrinna Raih Pujian Peminat. Makin Serupa Dengan Faezah Zaman Muda. Cantik Rambut Dealova, Panjang Dan Original Warna Perang Lagi !!

Pelakon berdar4h kacukan, Faezah Elai masih tetap menjadi perhatian peminat sekalipun tidak seaktif dulu dalam bidang lakonan. Bahagia bergelar isteri kepada pengarah Heykal Hanifah, Faezah sudahpun mempunyai 2 orang anak perempuan yang comel.

Meninjau akaun Instagram Faezah, telah dikongsikan sekeping gambar Faezah OOTD bersama anaknya, Dealova di depan pagar rumah mereka. Memandangkan sekarang masih dalam fasa PKP, pergerakan terbatas dan lebih selamat untuk berada di rumah.

Melihat pada suasana sekeliling, awan nampak gelap dan kata Faezah mungkin hari hendak hujan. Faezah yang memakai kaftan berwarna merah bermotif bunga berwarna kuning nampak cantik seperti biasa.

Dealova juga turut memakai baju yang sama dan rambutnya dibiarkan lepas. Wajah Dealova yang berkulit putih dan berambut perang ini nampak seiras benar dengan wajah Faezah. Style pose pun bukan main lagi Dealova, ini baru betul anak model.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah Dealova yang semakin menyerlah kecantikkannya ini meraih perhatian peminat. Ramai yang memuji muka ala-ala mat saleh Dealova. Antara komen-komen mereka :

” Lawanya anak dar4 you.. ” – Ning Baizura

” Ish sat saja besaq dah Dealova, anak dar4 dah.. ” – Maria Tunku Sabri

” MashaAllah both so pretty. Rezeki anak you dapat rambut color macam you. Bestnya Original hair so pretty.. “

” Lawanya Dea, dah besau anak dara ni. Cantik sungguh Dealova, macam maknya zaman dulu-dulu. Tau-tau esok dea dah nak kawen haha.. “

” Cantiknya Dealova, macam anak patung tengok dia. Anak mat salleh na Dea ni, lawa betul rambutt tu. Rapunzel versi Malaysia noh.. “

” Cantik betul anak Faezah ni, macam omputih sangat. Mak lawa, anak pun menganc4m. Cantiknya rambut Dealova tu, lembut nampak mengurai panjang.. “

” Wah rambut blonde semulajadi la. lawanya anak dar4 Faezah ni, dedua la cantik. Dealova ikut style mommy pose tu, mini model sangat.. “

” Segaknya ampa, anak ampa pun segak. Panjang mengurai rambut dia, sihat pulak tu. Macam muka anak Arab la Dealova.. “

” Dealova tu macam pelakon The Strange House nama Ida. Lawa aiih ikut mak dia sangat. C0py paste mama sangat ni, macam anak mat saleh.. “

Salah satu komen daripada seorang peminat yang mengatakan memuji dan mengatakan rambut perang Dealova sama seperti Faezah :

Bak kata pepatah, mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Si emak jelita dan si anak pun ikut cantik. Semoga Dealova membesar dengan sihat selalu dan jadi anak yang membanggakan kedua ibu bapa dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Faezah Elai

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..