” Budak bijak Syeriv ni, confident je sebut nama bapak haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Syeriv Samheizy Berbual Dengan Ayahnya, Shaheizy Sam Tentang Filem Polis Evo. Alahai Lembutnya Suara, Part Sebut Nama Bapak Tu Kenapa Pel1k Sangat Bunyinya Matyip !!

Meninjau akaun Instagram Shaheizy Sam, telah dikongsikan perbualan antara Shaheizy bersama anak lelakinya, Sheriv Samheizy dalam 2 video yang berasingan. Video awalnya, Syeriv ditanya tentang filem Polis Evo dan Syeriv mengatakan Sam adalah pelakonnya.

Apabila ditanya adakah Syeriv ingin menjadi pelakon, jawapan si cilik ini adalah ‘Ya’. Siap menyebut nama ayahnya lagi tapi lain sebutannya iaitu ‘Shaheizim’. Aduhlah Syeriv, bab melawak memang sebijik t1ru perangai bubunya, Syatilla Melvin.

Dalam video kedua pula menunjukkan Syeriv menonton filem Polis Evo bersama Shaheizy. Video yang dirakam oleh Shaheizy ini fokus pada wajah Syeriv yang tidak henti bertanya soalan sepanjang cerita bersiaran.

Kedengaran tutur kata Syeriv yang lembut sahaja bertanya kepada ayahnya itu tentang watak dalam filem itu. Biasalah untuk budak seusia Syeriv ini, ada sahaja yang ingin diketahuinya. Sampai 5 saat sekali ada soalan, penat lah Sam melayannya.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Syeriv yang petah bercakap ini mendapat perhatian daripada peminat. Seronok dengar suara lembut Syeriv ni. Antara komen-komen peminat :

” Allah cara dia cakap tu soft spoken sungguh la. Ala comelnya the way dia tanya ” dekat mana ” tu hehe. melt1ng lak dengar.. “

” Allahuakbar, cairnya dengar suara Syeriv. Love sangat budak matyip ni, mulut banyak cakap macam bubu dia sangat.. “

” Sweetnya Syeriv cakap, sofy spoken betul. Bila bijak, bijak sungguh dia, time nakai ger4m nak cub1t cub1t.. “

” Alolo matyip ni, soft spoken and too cute, big boy dah dia. Bakal pelapis bapak ni, the star in the making kata omputih.. “

” You ke, alahai lembutnya. Wow inspektor Khai Junior, good luck Syeriv. Mesti segak dari pak dia nanti ni hehe.. “

” Budak bijak Syeriv ni, confident je sebut nama bapak Shaheizim tu. Haha dengan bapak dia behave je. Bila dengan bubu tudia, masuk ayaq terus.. “

” Nasib tak basah skrin matyip oii. Hang ni comey la, makin cerdik mulut tu. Fasih sungguh, moga jadi anak yang membanggakan daddy dan bubu.. “

” ‘Welcome to my CHANNEL’. Sho cute lah Matyip ni, ada bakat dah tu jadi pelakon macam bapak dengan bubu.. “

Siapa tahu bila dewasa nanti, Syeriv betul-betul akan jadi pelakon macam Sam dan Tilla. Dar4h seni memang sudah ada dalam diri, t1nggal untuk digilap sahaja lagi. Apa pun, semoga Syeriv menjadi anak yang soleh dan membesar dengan sihat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shaheizy Sam

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..