” Anak orang kaya pun tahu segan nak ambil duit mak sendiri.. ” – Netizen

Dato’ Seri Vida Kongsi Video Anaknya, Kacak Mahu Membeli Telefon Baru. Part Last Kacak Tak Nak Ambik Balik Duit Tu Buat Ramai Yang Tersentuh !!

Dato’ Seri Vida, antara jutawan kosmetik yang dikenali ramai. Bukan sahaja dirinya, malah anak perempuannya juga, Cik B atau nama sebenarnya, Nur Edlynn Zamileen turut mempunyai peminat-peminatnya yang tersendiri di laman media sosial.

Selain Cik B, Dato’ Vida turut mempunyai seorang lagi anak lelaki iaitu Muhammad Eric Zaquan yang dikenali sebagai Kacak. Bagi yang sering mengikuti Dato’ Vida di Instagram, pasti tahu Dato’ Vida ering berkongsi video bersama anak-anaknya ini.

Terbaru, Dato’ Vida telah memuat naik satu video yang memaparkan Dato’ Vida bersama Kacak telah pergi ke sebuah kedai telefon. Kongsi Dato’ Vida di kapsyen postingnya, Kacak ingin membeli telefon baru dengan hasil duit titik peluhnya yang berjumlah RM1000.

Kongsi Dato’ Vida lagi, Kacak memang merupakan anak yang baik dan tidak suka meminta-minta. Malah telah berbulan-bulan Kacak telah menyimpan duit tersebut untuk menukar telefon lamanya yang sudah pun ‘Hang’.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang turut memuji sikap baik Kacak dan berharap semoga Kacak akan menjadi anak yang baik. Antara komen-komen netizen adalah :

” Bijak pandai dan sgt2 berdikari anak2 Dsv. Kasih syg Dsv ajar dorg usaha sendiri apa yg dorg nak, tak mewahkan dorg dgn apa yg Dsv ada.. “

” Sayang nya Kacak pada Dato. Semoga jadi anak soleh Kacak dan bakal menjadi pewaris empayar ibunya.. “

” Simple ja dia, anak jutawan, tapi nak apa-apa pun tak minta. Usaha dahulu, cari duit sdri, memang terbaik.. ‘

” Kacak ni memang anak yang baik sangat. Tengok cra dia jalan siap pegang tangan mak dia lagi. Kalau anak lain, dah besar mesti segan.. “

” Dato memang baik sangat. Dia nk anak-anak dia belajar susah dahulu, belajar berdikari,  bukan semua bnda mudah dapat.. “

” Mntap habis laa Kacak. Aku beli hp pun msih pakai sepenuhnya duit mak bapak. Rasa sed1h pulak kalau stu hri nnti  tak dpt membalas pngorbanan ibu bapa ni.. “

” Anak orang kaya pun tahu seg4n nak ambil duit mak sendiri. Tahniah Kacak jadi ank yg hebat.. “

Seb4k part last tu tengok dua beranak ni, memang kasih sayang ibu membawa hingga ke syurga. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Kacak menjadi anak yang baik dan sentiasa menghargai peng0rbanan ibunya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Dato’ Seri Vida

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..