” Manisnya dia senyum, melting.. ” – Netizen

Video Emma Maembong ‘Bersemb4ng’ Dengan Anaknya, Shariq Gabriel. Part Gabriel Tersenyum Apabila Emma Memanggil Namanya Buat Peminat Ger4m. Alahai, Comel !!

Sejak mempunyai anak, pelakon cantik manis, Emma Maembong sering dilihat sering berkongsi gambar mahupun video terkini akan perkembangan anaknya iaitu Shariq Gabriel di laman media sosial, Instagram.

Malah, Emma juga turut mewujudkan akaun Instagram buat Gabriel untuk tatapan ramai. Jangan tak tahu, si kecil yang baru berusia 6 bulan ini juga turut mempunyai peminat-peminatnya yang tersendiri.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Gabriel, telah dikongsikan Emma akan videonya sedang ‘bersemb4ng’ dengan Gabriel. Perkongsian video pada kali ini juga sekali lagi turut mendapat perhatian peminat-peminat Gabriel.

Menerusi video itu, Emma telah memanggil nama Gabriel. Mendengar ibunya memanggil dan memberikan salam, Gabriel terus memberikan senyuman. Perkongsian tersebut telah ditonton oleh netizen seratus ribu lebih dan menerima ratusan komen sehingga kini.

Tonton video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang memuji akan kecomelan Shariq Gabriel apabila melihat si kecil ini tersenyum. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Ger4m tengok, putih melepak. Makin besar, makin l1ncah tengok gelagat Gabriel. Semoga membesar dengan sihat.. “

” Manisnya dia senyum, melting. Besar nanti mesti kacak. Rupa dah macam anak mat salleh gitu, putih sangat.. “

” Rambut dah per4ng, comel lah Gabriel ni, rasa nak pel0k-pel0k  kalau ada depan mata, seronok lah dapat semb4ng dengan mummy tu.. “

” Dia tahu nama dia Shariq Gabriel, terus tengok, senyum. Tggu nanti setahun, lagi seronok kac4u dia.. “

” Omg, handsome ter0k ni, bila tengok dia senyum. Nasib kecil lagi, kalau tak, mesti ramai yang minat Gabriel.. “

” Muka Emma lah Gabriel ni, mata, kulit semua ikut maknya. Happy je tengok dia, mesti best main dengan maknya.. “

” Ger4mmmnyaaa, napa lah comey sangat ni Gabriel, ger4m acik tengok. Duduk baik-baik kat rumah tau Gabriel.. “

Seronok dia, mummy panggil nama. Manis betul senyuman Gabriel dalam video ni. Apa-apa pun, semoga Shariq Gabriel membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh buat kedua orang tuanya, aamin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Shariq Gabriel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..