” Boleh tahan suara sis, sedap dengar.. ” – Netizen

Video Isteri Amy Search, Norhasniza Hassan Menyanyikan Lagu ‘Mengh4pus Jejakmu’. Suara Tu Sedap Dah Dengar Tapi Macam Membaca Jer, Haha !!

Sebut sahaja nama Amy Search, pasti ramai yang mengenalinya. Penyanyi rock yang  suaranya yang bernada tinggi dan mempunyai auranya tersendiri. Bahkan hingga kini, Amy antara penyanyi yang masih aktif dan diminati ramai.

Meninjau di akaun Instagram milik isteri Amy Search, Norish atau nama sebenarnya, Norhasniza Hassan telah berkongsi satu video thr0wback yang memaparkan dirinya sedang berkaraoke di rumah bersama kenalannya.

Menerusi video itu, terlihat Norish menyanyikan lagu yang bertajuk ‘ Mengh4pus Jejakmu’ nyanyian penyanyi terkenal dari negara Indonesia iaitu Ariel Peterpan. Perkongsian tersebut telah mendapat perhatian netizen.

Manakan tidak, walaupun kedengaran Norish menyanyi dalam keadaan bersahaja dan tidak mengingati rentak lagu tersebut, namum masih agak sedap didengar suaranya. Video yang dikongsikan oleh Norish itu telah ditonton belasan ribu netizen.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya memuji akan suara Norish sedap didengar walaupun Norish tidak mengingati rentak lagu tersebut. Antara komen-komen netizen adalah :

” Boleh tahan suara sis, sedap dengar. Tak pe just enjoy kan, nanti belajar vokal dengan husband sis, hehe.. “

” Suara tu sedap, last tu membaca betul, haha tak ingat lirik ke mcm mana ni, haha terhibur  plk saya yang last tu.. “

” Sedap suara, kalau rajin praktis ni, rasanya boleh berduet dengan Amy lah, memang padu lah lepas tu, suami isteri berduet.. “

” Cuba lg you, dengar sedap tu, alah menyanyi main-main pun ok jalh, untk happy kan diri, apa salahnya.. “

” Baru pertama kali dengar Norish menyanyi, suara boleh tahan ye. Lagu ini kalo dibawa versi nya Amy search gimana ya, penas4ran jadinya, pasti karen.. “

” Suara katak puru pun sedap dengar kakak, amb0i seronok tengok menyanyi tu, boleh lah asalkan kakak enjoy.. “

” Pheeewwiittttt, mantap. Tak pe, ok je dengar, sedap juga suara sis tu. Minta mentor ajar nanti k, hahaha.. “

Ok lah tu, dalam menyanyi dengan cara bersahaja pun sedap juga suara tu, walaupun hujung-hujung tu dah macam membaca, hehe. Apa-apa pun, perkongsian oleh Norish itu hanyalah sekadar hiburan buat dirinya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Qasander

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..