” So cute lah si kecil tu, siap bersamping.. ” – Netizen

Gambar Raya Hetty Sarlene Bersama Keluarganya. Namun Penampilan Anak Hetty, Landon Alexander Oakes Raih Perhatian Peminat. Memang Comel Si Kecil Ni Berbaju Melayu !! 

Pada awal tahun lalu, penyanyi dan juga pelakon Hetty Sarlene telah selamat melahirkan anak pertamanya. Perkongsian khabar gembira itu dikongsikan oleh Hetty menerusi akaun Instagramnya dan telah dihuj4ni dengan ucapan tahniah daripada rakan-rakan dan para peminatnya.

Terbaru, sempena menyambut hari raya aidilfitri baru-baru ini, Hetty turut tidak melepaskan peluang untuk berkongsi gambar raya keluarga kecil mereka buat tatapan peminat-peminat di laman media sosial.

Semestinya perkongsian gambar pada kali ini turut mendapat perhatian netizen kerana melihat wajah terkini anak Hetty, Landon Alexander Oakes yang telah pun hampir berusia 4 bulan kelihatan begitu comel mengenakan baju raya.

Nampak cantik keluarga ini berpakaian sedondon berwarna biru. Malah penampilan anak Hetty yang mengenakan baju Melayu berserta samping menarik perhatian netizen. Gambar yang dikongsikan oleh Hetty itu telah mendapat ribuan tanda suka sehingga kini.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-ratanya memuji akan kecomelan wajah anak Hetty malah mereka juga tidak ket1nggalan memberikan kata ucapan raya buat Hetty. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Selamat hari raya dear, so sweet  of you Hetty, London with his baju melayu so cute lah, pandai mummy gayakan anak, hehe.. “

” Comel lah si kecil tu, siap berbaju melayu dan bersamping bagai, seronok Hetty kan, tahun ni beraya dengan baby baru.. “

” Salam lebaran buat Hetty sekeluarga, comel lah baby, memang anak mat salleh betul ni, ger4m tengok.. “

” Halah-halah, mummy dia siap pakaikan baju melayu lagi, bulat mata London, makin besar, makin bertambah comel.. “

” Love the family picture. Selamat hari raya Hetty, semoga lebaran kali ini bertambah bahagia akan kehadiran ahli keluarga baru.. “

” Masyaallah, so hensem lah baby Landon Alexander wear baju melayu, salam Aidilfitri to you Hetty and fmly.. “

” Eid Mubarak to you and famly.  Beautiful family, semoga Hetty dan sekeluarga dalam keadaan sihat selalu, stay safe.. “

Comel betul anak Hetty, patutlah ramai yang memuji, lagi-lagi melihat si kecil ini dipakaikan baju Melayu serta bersamping. Apa-apa pun, semoga Landon membesar menjadi anak yang soleh dan membesar dengan sihat selalu.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Hetty Sarlene

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..