” Qaleesya dah sama tinggi dengan mama dia.. ” – Netizen

Muatnaik Gambar Keluarga, Penampilan Anak Sulung Balkisyh Semundur Khan Raih Perhatian Peminat. Wah Dah Besar Dan Sama Tinggi Dengan Mummy. Nampak Macam Kakak Dan Adik Jer !!

Pelakon yang popular menerusi drama Mak Cun iaitu Balkisyh Semundur Khan memulakan kerjaya lakonannya sejak tahun 2001 lagi. Balkisyh banyak membintangi drama-drama tempatan dan lakonannya tidak pernah mengecew4kan.

Menerusi akaun Instagram, Balkisyh telah memuatnaik gambar keluarganya ketika menyambut hari raya Aidilfitri tempoh hari. Balkisyh sekeluarga memilih warna merah untuk tema baju hari raya pada tahun ini.

Untuk rekod, Balkisyh mempunyai dua orang cahaya mata hasil daripada perkahwinannya yang terdahulu. Kini Balkisyh bahagia dengan perkahwinannya kali kedua bersama Mohd Nazri Zakaria. Ini merupakan tahun pertama mereka beraya bersama.

Apa yang menarik perhatian netizen ialah penampilan anak sulung Balkisyh iaitu Nur Qaleesya yang sudah meningkat remaja dan hampir sama tinggi dengan ibunya. Wah, kalau macam ni boleh kalah ketinggian ibu ni.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Perkongsian ini turut dihuj4ni dengan ucapan selamat hari raya buat Balkisyh sekeluarga. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

Qaleesya dah sama tinggi dengan mama dia.. Selamat hari raya balkis.. maaf zahir batin.. Awat tok laki pem4lu.. “

” Selamat hari raya Balkis. Qalesya kurus, tinggi Maaf zahir batin.. Balkisy , Hang Manusia Ber Tuah Dapat Beli Baju Raya. Abang Dah Lebih 2 Dasawarsa Tak Dapat Beli Baju Raya , P0kai.. “

” Slmt hari raya dari Abang Singapore wah.. segaknya suami Balqish… Si kakak dah sama tinggi dengan apaknya dah.. ” 

” Selamat Hari Raya Aidil Fitri qiss.. maaf zahir batin.. Kita warna pink belacan jaaa… raya kedua nak pakai kaler merah budu.. “

” Salam eid mubarak maaf zahir batin balkis qalesyakiss. qaleesya dah sama tinggi tuuu.. dah macam kakak dengan adik dah.. “

” Selamat Hari Raya .. segak la ampa.. macam adik beradik je dengan anak tu.. lawa tema kaler baju raya tahun ni.. “

” Selamat hr raya Aidilfitri bt Balqis sekeluarga… tahun ni kami warna light purple.. apa pun salam lebaran semua.. “

Balkisyh jarang berkongsi gambar keluarga di media sosial. Malah gambar bersama suaminya juga jarang ditayangkan kepada umum. Seperti kata Balkisyh, suaminya seorang yang pemalu. Semoga Balkisyh sentiasa bahagia bersama keluarga tercinta.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Balkisyh Semundur Khan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..