” Muka puas hati dapat makan tu tak menahan, pandai suap sendiri.. ” – Netizen

Dayah Bakar Kongsi Video Gelagat Comel Anaknya, Achbar Muhammad Fahri Makan Sendiri. Wah Fahri, Muka Happy Dapat Makan Tu Comel Sangat. Muka Last Tu Pun Ger4m Je Tengok, Cute Overl0ad !!

Sudah 4 bulan Dayah Bakar bersama anaknya, Achbar Muhammad Fahri berada di Australia bersama suaminya, Hanif. Lebih setahun terp1sah, Dayah dilihat melalui hari-hari yang membahagiakan di sana apabila berada di samping suami tercinta.

Walaupun jauh di perantauan, Dayah sentiasa mengemaskini statusnya dan banyak cerita yang dikongsikan Dayah di Instagram miliknya. Wajah si comel Fahri juga antara yang sering menjadi tumpuan dalam setiap posting Dayah.

Meninjau entry terbaru Dayah, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Fahri ketika sedang makan. Fahri yang sudah pandai makan sendiri ini, semakin temb4m pipinya. Amb0i Fahri, bila dah dapat makan, tak pandang kiri kanan dah ye sayang.

Dayah turut memberitahu di kapsyennya bahawa Fahri kini sudah boleh makan bersama-sama mereka. Seiring dengan masa, Fahri pun cepat betul membesar. Kalau dulu, melop0ng mulut tengok mommy makan, sekarang tidak lagi haha.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Fahri ini menghiburkan hati dan menarik perhatian peminat. Ramai nampaknya yang ger4m melihat Fahri dan antara komen-komen mereka :

” Comelnya Fahri, dah besar budak handsome ni. Ger4mnya pipi tu, chubby betul. Semua la ger4m. Dari pipi double chin. happynya Fahri.Semoga sihat sentiasa.. “

” Alolo cepatnya Fahri besar dah boleh join orang besar ye. Comel sangat Fahri ni, mommy junior sangat. Pandainya suap makan sendiri.. “

” Ger4mnya dengan awak Fahri. Muka chubby dengan sengih dapat makan tu, rasa nk cub1t cub1t je. Membesar dengan sihat selalu Fahri.. “

” Comelnya Fahri, melt1ng tengok dia senyum tu. Tangan kecik suap makanan tu cute sangat. Makin chubby dah Fahri.. “

” Ee cheeky la budak comel ni, pandai je amik buah masuk mulut. Suka tengok dia mama, comel sangat sangat.. “

” Nampak sangat muka happy dapat pegang sendiri makanan dia, ee comel sangat. Fahri little pocoyo nih, adorable baby.. “

” Alolo muka keriangan dapat makan. Ee comel betul Fahri sengih sengih gitu. Muka puas hati dapat makan tu tak menahan.. “

Macam-macam reaksi wajah Fahri ni bila makanan depan mata. Fahri memang tak pernah tak comel. Lagi bertambah chubby bila sudah mula makan. Semoga Fahri sentiasa dalam rahmat Allah dan sentiasa dilindungi daripada sebarang penyak1t. Membesar dengan sihat ok Fahri sayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dayah Bakar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..