” Kelakar weh, untung lah boleh gadai tu. Haha.. ” – Netizen

Video Anak-Anak Teruja Melihat Warna Bulu Jambang Tomok Berwarna Emas Buat Peminat Terhibur. Part Arrian Dan Andra Cakap ‘Kayanya Ayah, Bulu Gold’ Tu Memang Kelakar !!

Melihat pembesaran anak-anak pastinya menghiburkan. Lebih-lebih lagi akan gelagat mereka itu lah membuatkan kita tersenyum dan menjadi kenangan yang terindah buat kita yang bergelar  sebagai ibu bapa.

Begitulah yang dikongsikan oleh penyanyi Tomok menerusi akaun Instagramnya yang memuatnaik video gelagat kedua-dua anak lelakinya iaitu Arrianshah Akid dan Andrashah Iman yang sedang melihat jambangnya.

Perkongsian tersebut sangat mencu1t hati apabila anak-anak Tomok ini begitu teruja setelah menjumpai seurat bulu jambang Tomok yang berwarna keemasan. Bagi yang menonton video tersebut pasti terhibur melihat gelagat mereka.

Manakan tidak, setelah Arrian menjumpai bulu tersebut, adiknya Andrashah terus menjer1t mengatakan ayahnya sudah kaya kerana memiliki bulu jambang berwarna gold. Video tersebut juga telah mendapat puluhan ribu tanda suka dan ratusan komen sehingga kini.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang turut terhibur menonton perkongsian video oleh Tomok itu. Ada yang menyak4t untung Tomok memiliki bulu jambang berwarna emas dan boleh lah dijual. Antara komen-komen menarik adalah :

” Hahaha kelakar weh tengok video ni, untunglah, boleh gad4i atau jual ni, kaya lah Tomok nanti.. “

” Seronok betul si adik tu, bila jumpa bulu warna gold. Ketawa aku dengat anak dia cakap ayah kayaaaa.. “

” Bah4aya ni nanti fans jumpa pakat cabut janggut ayah,  boleh jual seurat tu, kayalah ayah pas ni.. “

” Terhibur tengok video anak beranak ni, alahai comel je dengar Andra sebut kayanyer ayah, huhu betul-betul teruja anak.. ” 

” Lawak kot, budak-budak memang teruja kalau jumpa benda lain dari yang lain, haha. Imaginasi tu tinggi betul.. “

”  Tenang ank2 slps pkl 12 gold akan bertukar menjadi putih, haha, pinjam satu urat Tomok, tengah sengkek ni.. “

” Aku sampai nak tgk bulu nye yg gold jugak ehhh, punya ikut teruja sekali ni, haha kayanya bulu ayah gold, win habis.. “

Alahai kelakar betul lah dua beradik ni, nampak sangat teruja sebab jumpa seurat bulu jambang ayah mereka berwarna gold. Apa-apa pun, perkongsian video daripada Tomok itu sekadar hiburan dan semoga para pembaca juga turut terhibur menonton video itu.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Tomok

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..