” I want Mama Wan, rindu sangat tu.. ” – Netizen

Video Permintaan Alisa Aisyah Sempena Hari Lahirnya Yang Menyentuh Perasaan. Alahai, Comel Sangat Suara Alisa Bila Sebut ‘Mama Wan ‘. Yusuf Pun Pandai Pujuk Adiknya !!

Semalam genap usia permata hati Hanis Zalikha dan Hairul Azreen iaitu Alisa Aisyah yang ke 2 tahun. Meninjau ke akaun Instagram ibu Hanis iaitu Nani Rostam, satu video Alisa telah dikongsikan.

Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan Alisa seperti sedang meraj0k sambil dipujuk oleh abangnya, Yusuf Iskandar. Yusuf bertanya kepada Alisa permainan apa yang Alisa mahukan sempena hari lahirnya.

Namun jawapan yang diberikan Alisa sungguh tidak disangka. Alisa mahukan ‘ mama wan’ iaitu neneknya. Apabila ditanya beberapa kali, jawapan yang diberikan oleh Alisa tetap sama. Alisa tetap mahukan mama wannya.

Alahai, pastinya Alisa amat merindui mama wan. Malah mama wan Alisa juga amat merindui Alisa dan ia turut dikongsikan di ruangan kapsyen p0sting tersebut. Yusuf juga dilihat seorang abang yang begitu penyayang.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini dihuja4ni dengan ucapan hari lahir buat Alisa. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” What t0y? I want mamawan. Hahaha. So cute this girl.. Happy Birthday Dear Princess thealisaaisyah.. “

” Happy birthday Alisa! Semoga membesar menjadi anak yg solehah, berjaya dunia dan akhir4t..  tiber terhenti senyum vid abis.. “

” Yusuf sooo sweet. HAPPIEST BIRTHDAY dear Alisa.. Alhamdullilah ayanggg, semoga Alisa menjadi anak yang bijak dan solehah. I luv you, we luv you.. “

” Aloo suara dia comel je.. I want mamawan.. So adorable.. arghh too cute.. Sannah helwah to Your cucu kak Nani.. “

” Tak nak toy nak mamawan… MasyaAllah too cute.. happy birthday alisa budak comel.. semoga menjadi anak yang solehah.. “

” I want mamawan.. soo cute Alisa.. Happy birthday Alisa.. comel sangat.. Mamawan ..rinduu sgt tu..comel la awk.. “

” Masya Allah.. Cutenya dua2 cucu kak nani ni.. Semoga menjadi anak yang soleh & solehah.. Happy Birthday cucuanda alisa.. “

Sweet sangat melihat gelagat dua adik-beradik ini. Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir kepada Alisa Aisyah yang ke dua tahun. Semoga membesar menjadi anak yang baik dan berjaya di dunia serta di akhir4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nani Rostam, Hanis Zalikha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..