” Dem4m pun rajin ‘baca’ buku yer Fatima.. ” – Netizen

Video Wajah Sed1h Nur Fatima Aisya Membaca Buku Bersama Fattah Amin. Baiknya Fatima, Tak Sihat Pun Tetap Fokus Tengok Buku. Moga Cepat Semb0h Fatima Sayang !!

Semalam di akaun Instagram Fattzuralovelife ada dikongsikan sekeping gambar Nur Fatima Aisya yang sedang tidur. Fazura memberitahu di kapsyen bahawa Fatima mungkin tak sihat kerana ingin tumbuh gigi.

Ianya biasa terjadi untuk bayi seperti Fatima di mana akan mengalami dem4m apabila gigi baru hendak tumbuh lagi. Kata orang tua dulu-dulu, bud4k hendak beralih bulan. Meninjau entry terbaru di akaun yang sama, telah dimuatnaik satu video baru Fatima bersama Fattah.

Video yang dikongsikan kira-kira 5 jam yang lalu dan sudahpun merekodkan lebih daripada 95 ribu tontonan. Fatima yang diriba oleh Fattah sambil Fattah membaca perkataan yang tertera di buku itu untuk menghiburkan Fatima.

Fatima walaupun wajahnya nampak tidak bermaya tetap comel dengan headband di kepala. Di ruangan kapsyen pula tertulis daddy dan buku buat Fatima gembira. Dalam tak sihat pun, Fatima tetap memerhati buku yang dibelek daddynya itu.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telah meraih perhatian peminat dan ramai yang mendoakan agar Fatima cepat semb0h. Antara komen-komen peminat :

” Semoga cepat semb0h Fatima. Nampak muka tak sihat tu, kes1an dia. Dem4m-dem4m pun rajin study ye.. “

” Ala Fatima sayang, semoga cepat baik ye. Nampak sangat muka tak sihat tu. Selalu sengih memanjang. So briliant Fatima, kecik kecik dah suka dengan buku.. “

” Baby Fatima strong lil girl. Fev3r shuu shuu go away from fatima. Speed rec0very yer Fatima sayang. Comel je mata tetap tengok buku.. “

” Biasanya dem4m tu nak pandai sesuatu. Muka mony0k pun comel Fatima ni. Fokus tengok buku dengan daddy ye Fatima, good girl la.. “

” Baby demam pun lawa macam mak dia. Muka sed1h je, tak selesa ye Fatima. Semoga cepat semb0h ya sayang cucu nenek.. “

” Dem4m dem4m pun rajin baca buku yer fatima. Cutenya ikut daddy ajar ye. dem4m nak besar ni, Fatima kuat. get well soon si comey fatima.. “

” Alolo manja dengan daddy ye Fatima. Muka sed1h pun comel bud4k kecik ni. Moga cepat semb0h ye Fatima Aisya.. ” 

Ramai peminat yang kes1an bila melihat muka tak sihat Fatima ini. Tak kurang juga yang rindu nak tengok senyuman Fatima. Semoga Fatima cepat semb0h, dijauhkan daripada sebarang penyak1t dan kembali ceria seperti biasa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..