” Bestnya dia, celebrate dalam rumah pun nampak meriah .. ” – Netizen

Video Sambutan Hari Lahir Alisa Aisyah Yang Ke 2 Tahun. Wah, Hanya Di Rumah Namun Tetap Meriah. Siap Ada Macam-Macam T0ys Lagi !!

Bila tiba ulangtahun kelahiran anak-anak, pastinya ibubapa mula memikirkan majlis sambutan hari lahir anak mereka. Sebagai ibubapa, pasti mahu meraikannya walaupun hanya sekadar secara sederhana atau pun kecil-kecilan sahaja.

Meninjau ke akaun Instagram Alisa, satu video sambutan hari lahirnya telah dimuatnaik. Alisa baru sahaja meng1njak ke usia 2 tahun. Sambutan pada tahun ini hanya disambut bersama keluarga kecil mereka sahaja.

Sambutan diadakan di rumah namun tetap meriah dengan segala dekorasi dan pastinya ada sebiji kek hari lahir. Alisa diberi kej0tan dengan membawanya masuk ke suatu ruang yang sudah dihias indah dan turut disediakan beberapa permainan kegemaran Alisa.

Pada awalnya Alisa kelihatan tak0t kerana ruang tersebut agak malap untuk memberikan suasana yang berbeza. Tetapi Alisa dilihat gembira apabila dapat bermain permainan kuda pus1ng dan kereta mainan.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telah menerima banyak ucapan hari lahir dan doa yang baik-baik buat Alisa. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Happy birthday Alissa, May Allah bless you everyday and semoga jadi anak yg soleh. Dan taat pada agama . Amin2.. alisa knpe comey sgt.. ger4m nk picit.. “

” Happy Birthday Alisa. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki.. Aminn.. Suka tengok family ni .. comel sangat.. ”

” Happy birthday bby princess . Moga awak and family dibawah lindungan Allah sentiasa. bestnya dia celebrate dlm rumah pun nampak meriah .. “

” Happy Birthday Alisa syg. Aunty doakan semoga Alisa menjadi ank yg baik, ank yg taat pd orng tuanya dan cemerlang dlm apa jua bidang yg alisa lakukan. You’re so lucky to have a best parents in your life.. “

” Happy birthday alisa cutieee, We have same birth date anyway .. comel sangat alisa ni.. waah bestnya daddy mommy n brother bikin special dgan adk.. “

” Dari pada kecik sampai nk besar anak d4ra ini hm. Peminat setia dari abang nya yusuf dan adik nya alisa happy birthday alisa.. “

” Alhamdulillah Wow …thealisaaisyah turns 2… Happy birthday cyg …May Allah bless you with happiness and good health.. “

Wah, nampak seronok Alisa walaupun hanya mereka sekeluarga sahaja yang meraikannya. Kami di Berita Kopak mengucapkan selamat hari lahir kepada Alisa Aisyah. Semoga menjadi anak yang solehah serta membanggakan kedua ibubapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alisa Aisyah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..