” Macam budak besar dah, lawa sungguh anak dar4 depa.. ” – Netizen

Riz Amin Kongsi Gambar Anak Perempuannya, Natalia Eryna Raih Perhatian Peminat. Wah Dah Besar Eryna, Manis Macam Papanya Sangat !!

Riz Amin antara pelakon yang banyak menghiasi kaca TV menerusi drama lakonannya. Pelakon tinggi lampai ini memang mudah mencur1 perhatian kerana ketinggian yang dimilikinya itu. Riz juga aktif di laman sosial dan berkongsikan perkembangannya untuk peminat.

Pada perkongsian terdahulu, Riz memuatnaik gambar bersama isteri dan anaknya perempuannya pada hari raya. Menyambut hari raya bertiga di rumah, Riz juga ada berkongsi gambar ibu, ayah dan adik-adiknya di kampung halaman.

Menerusi akaun Instagram Riz juga, sekeping gambar anaknya, Putri Natalia Eryna ada dikongsikan. Eryna yang memakai baju kurung berwarna putih ini nampak comel. Dengan hiasan skaf rambut yang berona sama dengan baju, senyuman Eryna manis dipandang mata.

Riz turut menulis di ruangan kapsyennya ingatan untuk semua agar duduk diam di rumah dan tolong jaga SOP sebagaimana yang disarankan oleh pihak berwajib. Maklum sahajalah keadaan negara yang masih lagi berper4ng dengan w4bak C0v1d-19.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian Riz ini mendapat respon daripada peminat. Wajah Eryna juga mendapat pujian dan antara komen-komen peminat :

” Dia saja duk rumah diam-diam ok. Papa dia mana awat takdak kat rumah hehe. Dah besar Eryna, kejap je rasa.. “

” Hi girlfriend, i miss you. makin cantik lah dia. Amboi sakan anak dara, berhias comel sangat. Cantik macam mommy, manis macam papa hehe.. “

” Comelnya anak siapa lah ni hehe. Macam muka daddy. Daddy handsome, mommy lak lawa tu anak pun ikut lawa.. “

” Comelnya your daughter, macam budak besar dh. Lawa sungguh anak dar4 depa weh. She’s turning into a big girl now.. “

” Betul ke Eryna ni, cepatnya dah besar. Tinggi macam daddy dia juga. Pretty girl, comel macam bapak dia juga.. “

” Eh eh cantiknya Eryna. Sekejap da besar ye. She’s growing very fast lah. So pretty, senyuman daddynya sangat ni.. “

” Comelnya Eryna, macam model lah. Cepatnya si comel ni nak jadi anak dar4 dh. Nanti confirm cantik macam mommynya.. “

Wajah Eryna nampak seiras dengan wajah Riz, senyuman pun nak sama. Pejam celik dah 6 tahun usia Eryna. Semoga Eryna sihat selalu, jadi anak yang baik untuk kedua ibu bapa dan sentiasa ceria-ceria selalu di samping keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Riz Amin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..