” Comelnya tangan dia, nak tidur pun comel.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Che Puan Juliana Evans, Tengku Kamiliah Zanariah Josephine Ehsan Shah Buat Ramai Peminat Ger4m. Amboi Pandainya Milly P0sing. Dah Lah Putih Gebu Dan Pipi Pau, Comel Sungguh !!

Tengku Kamiliah Zanariah Josephine Ehsan Shah atau mesra dipanggil Milly merupakan cahaya mata selebriti Che Puan Juliana Sophie binti Johari Evans dan suaminya, Tengku Shariffuddin Shah.

Meninjau ke akaun Instagram, Juliana ada berkongsi sekeping gambar terbaru Milly. Dengan kapsyen ‘Good night ‘, gambar tersebut menunjukkan Milly yang sedang berbaring dan kepalanya diletakkan di atas patung permainan Pony.

Gaya Milly yang meletakkan tangan di bawah kepalanya membuatkan ramai peminat ger4m. Nampak comel sangat gaya Milly seperti gaya orang dewasa sahaja. Untuk rekod, Milly kini sudah berusia 1 tahun 10 bulan.

Rambut Milly juga dilihat semakin lebat berbanding dahulu dan mula nampak makin comel dan cantik. Ada juga yang menyamakan wajah Milly seiras dengan wajah anak Anzalna Nasir mungkin kerana rambut mereka yang kerinting.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Perkongsian ini menerima banyak komen emoji berbentuk love. Antara komen-komen lain yang diberikan oleh netizen ialah :

” She’s like the perfect mixture of you and Adeq.. Tangan tu, Ala ala alaaaaaaaaa ger4m.. good night milly, comelnya dia.. “

” Ya Allah, So cute baby… forever cute.. nak tidur pun comel.. ger4m tengok gaya baring tu.. ada gaya sangat.. “

” Sangat comel baby.. nak tidur pun comel.. ger4mnya nak cub1t lah.. macam muka anak anzalna nasir lah, eidrees.. ” 

” Masya Allah, Chomelnya… Pipi tu mcm pau.. Dia baring pon Ada Gaya.. baby termenung apa tu ? macam ada masalah jer.. “

” Tangan tu… Comei sangat.. goodnight budak comel, pandai dia p0sing nak tidur.. m0ntel jer tangan dia tu.. “

” Comel nya dia.. apa yang di menung kan tu baby ? nak tidur pun comel.. muka macam mommy dia lah.. muka daddy pun ada.. “

Alahai, makin besar makin comel pula. Makin nampak wajah gegirl bila sudah ada rambut. Pasti Milly lagi comel apabila rambut semakin panjang nanti. Semoga Milly membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Juliana Evans

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..