” Pandainya, baru 5 tahun dah boleh hafal sifir.. ” – Netizen

Video Anak Sulung Hanis Zalikha, Yusuf Iskandar Bijak Menghafal Sifir Terima Pujian Ramai. Wahh, Banyak Yusuf Boleh Hafal, Clever Boy Lah. Part Alisa Aisyah Datang Kac4u Tu, Lembut Je Yusuf Suruh Alisa Pergi Tengok TV !!

Yusuf Iskandar, seorang kanak-kanak cilik yang turut mempunyai peminat-peminatnya yang tersendiri. Malah, popularitinya juga setanding seperti kedua ibu bapanya, Hairul Azreen dan Hanis Zalikha yang kedua-dua mereka merupakan selebriti terkenal tanah air.

Yusuf juga miliki akaun Instagram sendiri dan sering berkongsi video dan gambar terkini turut mendapat perhatian warga netizen. Ada sahaja gelagat Yusuf buat ramai memuji akan gayanya yang dikatakan bijak dan matang berbanding dengan usianya sekarang.

Terbaru, Hanis Zalikha telah berkongsi satu video di akaun Instagram milik Yusuf Iskandar yang telah memaparkan anak sulungnya itu sedang menghafal sifir. Sekali lagi perkongsian tersebut telah mendapat perhatian ramai.

Manakan tidak, Yusuf yang baru berusia lima tahun sudah boleh menghafal sifir dua, tiga, lima dan tujuh. Malah gayanya yang pantas membaca sifir itu juga membuat sesiapa yang menonton perkongsian video tersebut pasti merasa kagum.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang memuji Yusuf yang sudah pandai menghafal sifir. Selain itu, mereka juga turut terhibur melihat adik Yusuf, Alisa yang akhirnya datang ‘meng4cau’ abangnya. Antara komen-komen menarik adalah :

“Amazed by his intelligent and suddenly Alisa buat lawak kac4u abang dia. Comel betul dua beradik ni, ger4m tengok telatah mereka.. “

” Wah pandainya Yusuf, baru 5 tahun dah boleh hafal sifir dengan baik, memang terbaik lah mummy Hanis ajar anak dia.. “

” Bijaknya abang Yusuf. Terhibur tengok Alisa yanh dtg terus nak gust1 abg, ya ampun comel je, memang suka kac4u abg betul lah dia.. “

 ” Mesti belajar pandai nanti, dah comel, bijak pula tu. Semoga Yusuf akan menjadi anak yang pandai, abang yang baik buat adik.. “

” Comel Yusuf  cakap kat adik dia bila adik dia meh kac4u, huhu memang abang yang baik betul, bijak pula tu.. “

” Clever boy lah Yusuf. Cepat belajar betul tengok Yusuf ni, tak padan dengan usia baru 5 tahun dah boleh hafal byk sifir tu.. “

” Smart boy and cheeky little sister la bud4k dua orang ni. Huhu so cute tau, terhibur tengok video ni, bijak abg Yusuf, tahniah2.. “

Wah dah la comel, bijak pula tu Yusuf ni. Melihat dua beradik ni saling mengus1k antara satu sama lah memang mencu1t hati, patut lah ramai yang terhibur menonton video mereka. Apa-apa pun, semoga Yusuf dan Alisa menjadi anak yang terbaik buat kedua orang tua mereka.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Yusuf Iskandar, Hanis Zalikha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..