” Ingat kawan, sebab nampak muda sangat.. ” – Netizen

Wajah Ibu Pelakon Cukup Der1ta Itu, Farhan Asri Cur1 Perhatian Peminat. Wah Nampak Muda Lah, Cantik !!

Bagi pengikut drama bersiri ‘Cukup Der1ta Itu’ yang bersiaran di saluran TV3, pastinya menyedari wajah tampan pelakon muda, Farhan Asri. Farhan mula berjinak dalam dunia lakonan sejak beberapa tahun yang lalu setelah merangkul gelaran Naib juara Hero Remaja.

Bagi yang tidak mengetahui, Farhan mempunyai seorang kembar lelaki bernama Farees Asri. Meninjau akaun Instagram Farhan, banyak dikongsikan gambar dirinya dan juga perkembangan mengenai drama yang dilakonkan Farhan.

Di antara posting Farhan, ada beberapa perkongsian yang memperlihatkan wajah ibu Farhan. Salah satu posting yang dikongsikan oleh Farhan sempena hari lahir ibunya ini. Farhan mengucapkan ucapan terima kasih dan rasa sayangnya pada ibu tercinta.

Memang terserlah kecantikan ibu Farhan dan gaya berpakaiannya juga up to date. Nampak seperti kakak dengan adik pun ye. Nampaknya anak sudah tinggi lebih daripada ibu ni. Patutlah Farhan segak, ada mak yang manis wajahnya.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah ibu Farhan yang nampak awet muda ini mencur1 perhatian peminat. Ramai yang memuji wajah ibu Farhan dan antara komen-komen mereka :

” Mudanya mama Farhan. Ur mom look likes ur sister la. Forever young. Share tips sikit, g0rgeous mama sangat ni.. “

” Muda eh mak Farhan, your mother is so pretty. Muka mak dan anaknya lebih kurang sama. Semoga dia sihat selalu. aamiin.. “

” Happy birthday auntie g0rgeous, mudanya mama Farhan ni. She is so pretty, cantiknya mama awak.. “

” Happy birthday mama farees n farhan. mama memang cantik terpeg0n cikgu bila terseremp4k kat sekolah dulu.. “

” Happy birthday to your mom. Cantiknya mak, saya ingat kawan awak sebab nampak muda sangat.. “

” Cantik ur mom. Patut anaknya handsome, mama cantik banyak hehe. Happy birthday aunty, may Allah bless you always.. “

” Mudanya mama, macam kakak dengan adik pun ada. Awet muda mamanya, mama macam real young girlfriend, i’m jeal0us haha.. “

Alhamdulillah, Farhan dikurniakan Allah ibu yang selalu menyokong karier seninya. Ramai peminat yang memuji wajah ibu Farhan yang kelihatan muda dan cantik ini. Apa pun, semoga perjalanan seni Farhan dipermudahkan dan success selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Farhan Asri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..