” Boleh san1tize semua orang kalau gaya ni, haha terbaik.. ” – Netizen

Sharifah Shahirah Kongsi Video Gaya Suaminya, Ijoy Azhari Membawa Botol San1tizer Di Pusat Membeli-Bel4h Buat Ramai Terhibur. Semp0i Sungguh Gaya Ijoy Tu, Memang Terbaik Lah !!

Siapa tidak kenal akan penyampai radio, Sharifah Shahirah atau lebih dikenali sebagai Shiera. Mendengar coletehnya di cor0ng radio pasti membuat ramai yang mendengar tidak kering gusi ketawa akan gaya penyampaian dirinya.

Malah, menerusi akaun Instagram juga ada sahaja perkongsian video yang menghiburkan telah dikongsikan Sheira mahupun mengenai dirinya atau pun keluarganya menarik perhatian ramai di laman media sosial tersebut.

Terbaru, Sheira telah berkongsi satu video yang memaparkan dirinya bersama suami telah keluar ke Mall. Menerusi video itu, Shiera telah merakamkan gaya suaminya, Ijoy Azhari membawa botol spray san1tizer yang agak besar kelihatannya.

Sempat Shiera berseloroh bahawa, dia juga telah di spray oleh suaminya sebelum memasuki Mall. Menerusi video itu lagi, Sheira telah menyuruh Ijoy untuk menyangkut botol spray san1tizer itu pada seluar. Sekali lagi perkongsian tersebut menarik perhatian ramai.

Ikuti perkongisan video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata netizen terhibur menonton perkongsian video oleh Shiera itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Kalau tak kelakar memang tak sah kan, memang dua lak1 b1ni ni masuk air betul, haha blh tahan kelakar jg si Ijoy ni, alahai.. “

” Hahaha besar spray tu, boleh sembur ramai orang juga ni, terbaik lah Ijoy, jaga diri, jaga semua orang, mana nampak tak pakai mask, sembur lebih skit.. “

” Semp0i lah, aku pun rasa nak jg buat cm ni, hehe. Video yang sangat menghiburkan, tak pernah mengecew4kan betul.. “

” Hahaha, Ejoy jaga Ejoy. Lawak sentiasa, siap bawa spray sendiri tu, memang jaga diri betul-betul nI Ejoy.. “

” Kalau gini gaya spray, bleh spray satu badan ni, haha siap gant0ng kat poket seluar tu memang rare habis gaya Ijoy, yang tukang rakam pun kelakar.. “

” Pist0l pun boleh Shiera oi,  lah kesi4n kena kat mata ye cik abang sembur, nak kena Ijoy ni ken4kan isteri tu, hahaaha.. “

” P1st0l tu jangan main-main ok sekarang ni, penting tau, hahaha kelakar dengar kak suruh suami gant0ng p1st0l kt seluar tu.. “

Nampak memang kelakar dan menghiburkan, namun sikap Ijoy itu patut diberikan pujian kerana sentiasa menjaga diri dengan membawa san1tizer sendiri. Apa-apa pun, semoga kita semua sentiasa dijauhi daripada wab4k cov1d-19 yang sangat berbah4ya ini. Stay safe !!

Silakan SHARE…

Sumber : IG Sheira Ijoy, Ejoy Azari

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..