” Happy birthday handsome boy , nampak lebih matang Nash.. ” – Netizen

Darling Ngasri Kongsi Gambar Sambutan Ulangtahun Kelahiran Anak Lelakinya, Nashrullah. Wah Dah Besar Anak Darling, Handsome Big Boy !!

Nama Darling Ngasri bukan asing dalam dunia hiburan tanahair. Adik beradik bersama Anne Ngasri dan Bell Ngasri ini sudah lama berkecimpung dalam bidang seni. Tidak seperti adik beradik yang lain, Darling memilih untuk menjadi penerbit drama dan meneruskan legasi Ngasri Sain.

Seorang yang aktif di laman sosial, banyak perkongsian Darling tentang keluarga dan drama terbitannya dikongsikan. Ketika menyambut Aidilfitri baru-baru ini juga, Darling ada berkongsikan gambar bersama suami, Azlin dan anak lelakinya, Nur Nashrullah.

Meninjau entry terkini di Instagram Darling, sekeping gambar yang memperlihatkan sambutan ulangtahun kelahiran Nashrullah yang ke 10 tahun. Nash yang berbintang Gemini ini disediakan sebutir kek yang dihias dengan bentuk bulan di atasnya.

Darling turut menitipkan ucapannya untuk Nash di ruangan kapsyen. Bersyukur atas kehadiran Nash dalam hidupnya, Darling mengharapkan Nash akan terus membanggakan Darling dan suami. Cepat masa berlalu dah besar anak Darling ni, manis macam mamanya juga.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian Darling ini mendapat ucapan tahniah dan selamat daripada peminat. Mereka juga memuji wajah Nash dan antara komen-komen peminat :

” Happy birthday handsome boy. semoga menjadi anak yg soleh dan berbakti pada ibu bapa.. “

” Happy birthday handsome boy. Grow Like A Champion Grows. Tok Jenne Wishes Nash, All The Best In Your Future Undertakings And May ALLAH Grants All Your DOAs. Aameen.. “

” Happy birthday Nash, such a handsome boy la. Cantiknya ada moon atas cake dia. Semoga Nash menjadi anak yang soleh.. “

” Happy Birthday hensem boy. Doa dipermudahkan kehidupan dan diberkati sayang. Jadi anak mommy daddy yang baik selalu.. “

” Selamat hari lahir imam muda yang handsome. Nampak lebih matang Nash, dah macam 13 tahun dah. Iras daddy dia.. “

” Happy birthday manja boy, his birthday month is the same as my boy too hehe. ni cantik sket lilin nye nak banding dgn lilin yg abah dia pacak la.. “

” Happy bday Nash. Semoga terus di berikan kesihatan yg baik. Anak yg soleh dan menjadi kebanggaan kuarga.. “

Permata hati yang menceriakan dan memeriahkan keluarga kecil Darling. Makin besar makin segak Nash ni. Selamat ulangtahun yang ke 10 tahun buat Nash dari kami di Berita Kopak. Semoga Nash menjadi anak yang soleh dan terus membanggakan kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Darling Ngasri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..