” Comelnya anak, dua-dua putih gebu.. ” – Netizen

Wajah Comel Anak-Anak Harris Baba Raih Perhatian Peminat. Yang Perempuan Ikut Muka Daddy, Yang Lelaki Ikut Muka Mommy. Comel Dan Putih Gebu !!

Harris Baba merupakan artis kelahiran Singapura namun bergiat aktif di Malaysia. Untuk maklumana, Harris mempunyai dar4h kacukan Pakistan, Melayu, Iran dan Cina. Harris telah berkahwin dengan Nik Naziha Zawawi yang berasal dari Sabah.

Meninjau ke akaun Instagram, gambar terbaru anak Harris telah meraih perhatian peminat. Perkahwinan Harris telah dikurniakan tiga orang cahaya mata yang diberi nama Aleena Ziya, Muhammad Umar dan Aleya Ziya.

Antaranya ialah gambar kedua-dua anak perempuan Harris yang memaparkan Aleena meriba adiknya Aleya. Aleena dan Aleya memiliki wajah yang seiras dengan kulit yang putih gebu. Kedua-duanya amat comel sekali.

Wajah anak lelaki Harris juga ada dikongsikan di akaun Instagramnya. Jika diperhatikan anak perempuan Harris memiliki raut wajah seperti Harris manakala anak lelaki memiliki raut wajah seperti isteri Harris.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Wajah anak kedua Harris Baba :

Kebanyakan peminat ger4m melihat kecomelan anak-anak Harris. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” M0ntelnya dua2 & cute.. cantik sungguh bdk2 dua ni.. Masha Allah.. Alhamdulillah.. semoga jadi anak soleh dan solehah.. “

” Cantik dan comel ye baby .. Wow gebu gebu.. comel.. kakak tu cantik sangat.. dua dua putih sangat.. “

” Ya Allah comelnye bom2. Ya Allah comel nya Harris.. mau cub1t.. Eyyyy kakak da besar lagi comel.. “

” Aleena biggirl already,sho pretty cutenya dua dua.. dah besar dah .. comey nyaa.. putih gebu ger4m melihtnya.. “

” Beautiful girls.. kakak dia cute sangat. Kakak jaga adek tengah malam ke. Mata kakak yang eye bag ni hahahha.. “

” MasyaAllah tabakawlaah cutenya.. comelnya anak anak harris.. maklumlah bapaknya handsome kan, anak pun comel lah.. “

” Assalamualaikum selamat pagi salam jumaat. Comel anak, dua dua putih gebu. Semoga jadi anak yg soleh dan solehah.. “

Ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Kalau bapanya handsome dan ibunya cantik, pastinya anak-anak mewarisinya. Semoga Harris Baba sentiasa bahagia bersama isteri dan anak-anak tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Harris Baba

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..