” Dah slim, cantik sangat. Iras aunty dia, Sharifah Sakinah.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Anak Sharifah Shahirah, Tallisya Yang Semakin Cantik Dan Kurus. Wah Muka Dan Dagu Semakin Runc1ng. Sekali Pandang Sama Sangat Wajah Ibu Saudaranya, Sharifah Sakinah !!

Allisya Tahir atau lebih dikenali dengan nama Tallisya merupakan anak sulung Sharifah Shahirah bersama bekas suaminya iaitu vokalis kumpulan legenda, Black D0g B0ne, Jatt. Tallisya mewarisi bakat nyanyian seperti bapanya.

Meninjau ke akaun Instagram, penampilan Tallisya yang kini semakin kurus dan ramping telah mencur1 perhatian ramai. Sebelum ini Tallisya merupakan seorang yang agak chubby sejak dari kecil lagi.

Kini Tallisya tampil langsing dan semakin cantik. Ramai menyatakan wajah Tallisya semakin iras dengan ibu saudaranya iaitu Sharifah Sakinah. Ada yang menyatakan mereka kadangkala keliru kerana menyangkakan Tallisya merupakan Sakinah.

Selain itu, penampilan Tallisya menyanyikan lagu hari raya turut meraih perhatian ramai. Tallisya memiliki ton suara yang merdu dan nyanyiannya mendapat pujian ramai orang. Tidak dinafikan Tallisya sememangnya semakin cantik.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Video terbaru Talisya menyanyikan lagu raya :

Ada juga yang bertanya tips Tallisya yang berjaya menurunkan berat badan. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Beyonce ala Asia.. beautiful.. Dh Slim cantik sgt… mcm iras aunty dia sharifah sakinah .. Sungguh ayu … senyummu menawan.. “

” Looking so amazing.. Omg I can’t even, so cantik.. Dh kurusss auto cantikkkk.. macam kinah laa.. Ingat kinah tadi.. “

” Ada iras kinah la.. Dlm diam sy peminat suara awk bakat dr ayah turun ke ank dr awk chubby smpi dh kurus skrg heee.. “

” Ingat tadi sharifah_sakinah lah tadi.. rupa-rupanya tallisya.. Saling tak tumpah muka sakinah.. nice voice dear.. “

” Muka sakinah .. sedap suara.. Wah dah kuruslah suara pun mant0p.. slim weh.. Makin lawa lah awak ni.. asik tertukar jer sakinah.. tgk blk betul laa ig talisya.. “

” Ingatkan sharifah sakinah yang nyanyi.. Sedapnya suara you.. Btw, Selamat hari raya prettyy.. wow, How did u lose so much weight ? Share pls.. “

” Wow runcingnya dagu dek oii.. ingat sakinah td.. bestnya suara. merdu… sama mcm bapak juga.. Skali pandang ingatkan sakinah.. “

Kalau sudah mempunyai pertalian dar4h, pastinya sedikit sebanyak wajah Tallisya juga mewarisi wajah ibu saudaranya itu. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Tallisya berjaya membina karier dalam dunia seni.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tallisya, Sharifah Sakinah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..