” Mesti wife abang tak b0ring kan, lawak ja selalu.. ” – Netizen

Roy Azman Kongsi Video Bersalaman Bersama Isteri Dan Anak-Anaknya Di Pagi Raya. Part Bagi Duit Raya Tu Buat Ramai Terhibur. Ramai-Ramai Ketawa, Meriah Betul !!

Kemeriahan Syawal kali ini mungkin tidak semeriah seperti tahun-tahun terdahulu. Memandangkan kini, negara sedang bertar0ng dengan v1rus pandem1k Cov1d-19.  Namun tidak terhal4ng bagi kita untuk menyambut hari kemenangan setelah sebulan berpuasa.

Tidak terkecuali selebriti tanah air, iaitu Roy Azman yang berkongsi video raya bersama keluarganya meraikan lebaran pada tahun ini. Segak bergaya melihat Roy serta isteri dan anak-anaknya memakai pakaian raya sedondon berwarna kuning.

Semestinya perkongsian oleh Roy pada kali ini turut mendapat perhatian peminat-peminatnya yang mengikutinya di akaun Instagram. Manakan tidak, video raya Roy begitu mencuit hati bagi sesiapa yang menontonnya.

Ternyata sikap Roy yang kelakar bukan sahaja dalam lakonan, rupanya di rumah juga dia seorang yang kelakar dan menjadi penghibur keluarganya. Menerusi video yang dikongsikan itu, memaparkan Roy telah mengus1k isteri dan anak-anaknya ketika mereka saling bersalaman.

Tonton perkongisian video tersebut di bawah ini :

https://www.instagram.com/p/COzLlNQjVVx/

Di ruangan komen, ramai yang turut terhibur menonton perkongsian video oleh Roy itu dan mereka juga turut mengucapkan selamat hari raya buat Roy sekeluarga. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Salam’Idulfitri Abg Roy, maaf zahir batin kalau ada gurauan yg terkas4r sepanjang kenal di Instagram ni.. “ 

” Dapat ayah sp0rting mcm ni, memang tak kan rasa sed1h lah kalau raya PKP pun, asyik buat lawak gelak jer.. “

” Apa yang dib1sikkan tu, pakat-pakat gelak semua, alahai meriah tengok keluarga ni sambut raya.. “

” Happynya tengok, huhu seronok tengok video ni, mesti anak-anak happy dapat duit raya kan.. “

” Mesti wife abang tak b0ring kan, lawak ja selalu, tengok video ni pun dah tau, memang kat rumah pun kaki lawak juga abg Roy ni.. “

” Tak ade lagi lah video yang sed1h2 daripada abg Roy ni, ad0hai sempat lagi tu menyak4t istri dan anak-anak.. “

 “Dah mcm pertandingan pula, ambik hadiah, hehe. Selamat hari raya Roy Azman sekeluarga.. “

” Salam Aidilfitri buat Roy Azman dan seisi keluarga, amboi meriah sungguh tengok beraya family Roy.. “

Memang meriah tengok keluarga Roy Azman beraya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari raya buat Roy sekeluarga, semoga lebaran kali ini cukup memberi makna buat kalian.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Roy Azman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..