” Comel si kecil tengok ayahnya.. ” – Netizen

Tomok Kongsi Gambar Sambutan Hari Ulang Tahun Kelahirannya Yang Ke 37 Tahun. Comelnya Dajida, Amboi Bukan Main Lagi Muka Tu Tengok Ayah Yer  !!

Penyanyi Shah Indrawan bin Ismail atau lebih dikenali sebagai Tomok menyambut hari ulang tahun kelahirannya yang ke 37 tahun pada 17 Mei yang lalu. Meninjau ke laman Instagram milik Tomok, telah dikongsikan gambar sambutan ulang tahun kelahirannya yang disambut bersama isterinya, Ayu dan tiga orang anaknya.

Sambutan dibuat secara sederhana oleh isteri dan anak-anaknya. Sebuah kek coklat yang dipasang tiga batang lilin diletakkan di atas meja. Kesemua ahli keluarganya tersenyum memandang ke arah kamera apabila gambar mereka dirakam kecuali anak perempuan Tomok yang dipanggil Dajida.

Di dalam rakaman tersebut, anak perempuan Tomok yang dipanggil Dajida hanya memandang ke arah Tomok dengan pandangan yang t4jam seperti tidak berpuas hati terhadap Tomok. Ini membuatkan pengikutnya bertanya kenapa ekpresi muka Dajida seperti itu tetapi tetap kelihatan comel.

Tomok turut memanjatkan rasa kesyukuran dan menzahirkan terima kasih kepada Allah atas segala nikmat yang dikurniakan. Selain itu, Tomok juga mengucapkan terima kasih buat pengikutnya atas ucapan dan doa yang dizahirkan kepadanya.

Jom baca perkongsian di bawah:

Rata-rata peminatnya mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran buat Tomok tidak kurang juga yang mengus1k Dajida dan Tomok. Antara komen-komen yang dit1nggalkan:

” Selamat ulang tahun kelahiran yang ke 37 tahun buat Tomok.. Semoga Tomok dikurniakan kesihatan yang baik.. Dimewahkan rezekinya dan dipermudahkan segala urusan.. Amin.. “

” Hahhaha.. dadija nape tu… Knp dadija usyar ayah cenggitu?.. Happy birthday tomok.. Semoga dirahmati dan dimurahkan rezeki selalu.. Aamiin… “

” Dadija why so cute?.. Dadija mcm tak percaya ayah dia dah 37 tahun.. Hahaha..bg chance lah kat ayah harini.. Happy birthday Tomok.. “

” Siti Kkhhhoodiijaa.. Sorok sikit muka tak berapa puas hati tu yer.. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki yg melimpah ruah.. Happy Birthday.. “

” Happy Birthday tomokofficial.. Tak bole tahan tgk muka Dadija tu.. Ger4m.. Moga sentiasa di bawah redha dan rahmat Allah SWT hendaknya.. “

” Comel si kecik tengok ayahnya.. Dijaa buat muka tak puas hati.. Selamat hari lahir dan selamat hari raya tomokofficial.. Semoga diberi kesihatan yg baik.. Murah rezeki.. Aamiin.. “

” Yg baby pling cute kelakar.. Comey je baby pandang ayah dia.. Haha.. Haha dadija dgn muka tak puas hati dia berpis4h tiada.. Happy birthday Tomok.. ” 

Kami di Berita Kopak ingin mengucapkan selamat hari ulang tahun kelahiran yang ke 37 tahun buat Tomok. Semoga dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan dan berjaya di dunia dan akhir4t. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tomokofficial

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..