” Sakan Isaac gelak, mudah terhibur sangat dia.. ” – Netizen

Video Gelagat Isaac Raees Yang Ketawa Riang Ketika Diagah Oleh Daddynya, Aiman Hakim Ridza. Amboi Bukan Main Seronok Lagi Isaac Gelak. Suara Tu Manja Betul Bunyinya !!

Sejak wajah Isaac Raees ditayangkan kepada umum beberapa bulan yang lalu, si comel kesayangan Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza ini terus mencur1 perhatian peminat. Wajahnya yang comel dihiasi sepasang lesung pipit yang dalam menambahkan lagi ger4m peminat kepadanya.

Meninjau akaun Instagram Isaac Raees, telah dikongsikan beberapa keping gambar mereka sekeluarga pada hari raya. Tahun ini pastinya lebih bermakna buat pasangan ini bila dapat beraya bersama cahayamata sulung mereka ini.

Isaac yang turut memakai baju Melayu ini nampak comel sekali dalam persalinannya yang lengkap dengan sampin. Sedondon pada hari raya, nampak gembira dan bahagia Zahirah dan Aiman melayani putera mereka ini.

Ada satu video yang dimuatnaik yang memaparkan gelagat Isaac yang seronok ketawa apabila diagah oleh Aiman. Mudah terhibur sangat si dimples ni, dengar suara daddy je terus ketawa. Sengih sikit sahaja, lesung pipit dalam tu sudah jelas kelihatan.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat riang Isaac ini menghiburkan peminat dan membuatkan peminat ikut sama hendak ketawa melihatnya. Antara komen-komen peminat :

” Ikut sekali gelak bila tengok Isaac ni, seronok sangat tu ketawa si dimples. Ger4m betul dengar suara comel tu.. “

” Ya Allah, sukanya dia. Isaac so cute lah. Dah bulat Isaac sekarang, mudah terhibur sangat si comel ni.. “

” Lesung pipit tu ger4m sungguh lah hai. Mudah terhiburla dia ni, cutenya Isaac. Handsome macam daddy nanti besar ni.. “

” Ada satu gelak tu Isaac gelak macam ada orang kejar dia. Sedap dengar suara Isaac ketawa, terhibur hati mendengarnya.. “

” Sakan Isaac gelak eh, comel dia gelak. So cheeky la this boy. Hidung pacak wey, handsome boy sangat. dah la mudah terhibur, ceria je.. “

” Ger4mnya dengar Isaac ketawa. Suara comel, lesung pipit dalam, eei cute sangat la dimples ni. Happy sangat dia.. “

” Ketawa Isaac tu buat ceria kita yang dengar ni. Manjanya suara Isaac ketawa, comel sangat sengih dengan lesung pipit dalam tu.. “

Tak pernah tak comel Isaac ni, memang jadi penghibur hati mommy dan daddy sangat. Ketawa tu, happy sangat ye Isaac sayang. Semoga Isaac terus membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh dan terbaik untuk mommy dan daddy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Isaac Raees, IG Zahirah Macwilson 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..