” Dah terserlah lawa baby Zaelynn ni, macam anak orang putih.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Datuk Seri Eizlan Yusof, Zaelynn Rosa Buat Ramai Yang Ger4m. Amboi Free Style Gaya Tidur Baby ZR Ni. Comel Sangat, Macam Muka Anak Mat Saleh !!

Pada bulan April yang lalu, Datuk Seri Eizlan dan Datin Seri Natasha Rosa Boudville telahpun menimang cahayamata sulung mereka. Baby ZR ini dinamakan sebagai Zaelynn Rosa dan namanya diumumkan Eizlan beberapa minggu selepas kelahiran anaknya di Instagram.

Datuk Eizlan turut berkongsi gambar ketika bekas isterinya, Vie Shantie Khan dan anak-anak mereka menziarahi Zaelynn baru-baru ini. Meninjau entry terkini di Instagram Datuk Eizlan, sekeping gambar terbaru Zaelynn dikongsikan.

Sudah lebih sebulan usia Zaelynn, wajahnya sudah kelihatan semakin temb4m. Sama seperti kakak-kakak dan abangnya, wajah Zaelynn dikatakan oleh peminat banyak mewarisi wajah Datuk Eizlan.

Gambar ini diambil ketika Zaelynn sedang nyenyak tidur. Wah lena betul Zaelynn bila tangan sudah tidak dibedung. Dengan kedua-dua tangannya diangkat ke atas, Zaelynn kelihaan sangat comel dengan gaya tidur sebegini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah comel si kecil ini mendapat pujian daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

” Kita dapat tengok baby, cantik gebu Zaelynn Rosa ni. Good night baby ZR, nanti auntie datang nak pic1t pipi dia hehe.. “

” Pinjam baby, ee ger4m comel sangat ni. Comelnya Zaelynn ni macam anak mat salleh mukanya. So cute la baby.. “

” Comel sungguh anak Datuk Eizlan macam anak orang putih. Sama macam abang dan kakak-kakaknya, comel comel belaka. Indahnya ciptaan Allah.. “

” Aminn dah ada sign anak solehah angkat takbir. Aamin, beautiful baby. Super cute sangat Zaelynn, macam anak mat saleh, alhamdulillah.. “

” Comelnya ya Allah, baby ZR dan macam anak mat salleh muka tu. Ger4mnya tengok dia tidur. Lena sangat ni bila tangan bebas haha.. “

” Comelnya macam adik beradik dia jugak. Muka nak lebih kurang je semua, sebijik c0py daddynya. Photostat terus.. “

” Dah terserlah lawa sangat baby Zaelynn Rosa ni. Ger4m tengok haha, muka daddy sangat la baby ZR ni.. “

Alhamdulillah membesar dengan sihat Zaelynn Rosa ini. Pipi pau tu memang buat ramai yang ger4m. Semoga Zaelynn membesar menjadi seorang anak yang solehah dan membanggakan kedua ibu bapa apabila dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Eizlan Yusof

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..