” Comelnya baby Afwa ni, dagu terbel4h macam ibu sangat.. ” – Netizen

Video Wajah Terkini Anak Lelaki Datuk Seri Siti Nurhaliza, Muhammad Afwa Raih Perhatian Netizen. Dah Nampak Sama Macam Muka Tokti. Part Dagu Tu Yang ‘Mahal’, Terbel4h Macam Ibu Sangat !!

Sudah hampir sebulan Datuk Seri Siti Nurhaliza melahirkan cahayamata keduanya, Muhammad Afwa. Kelahiran Afwa melengkapi keluarga kecil Datuk Siti bersama Datuk Seri Khalid Jiwa dan anak perempuan mereka, Siti Aafiyah.

Lahir dengan berat 3.84kg, badan Afwa nampak temb4m dan comel wajahnya. Ramai peminat yang mengatakan wajah Afwa tak ubah seperti wajah Aafiyah semasa bayi. Sebagaimana bayi lain, 3 bulan pertama wajah mereka pastinya berubah-ubah.

Meninjau akaun Instagram Afwa Khalid, telah dikongsikan satu video yang memaparkan wajah terkini Afwa. Afwa yang sedang lena tidur itu juga ada tersenyum seketika. Di ruangan kapsyen pula tertulis Afwa ada dagu terbel4h sama macam ibunya.

Jika dilihat, wajah Afwa nampak begitu seiras dengan wajah Datuk Siti berbanding Datuk Khalid. Dengan bibirnya yang munggil itu, Afwa kelihatan semakin chubby pipinya. Rambut Afwa yang dicuk0r ketika majlis tahnik baru-baru ini juga sudah mula naik dengan lebat.

Jom tonton video di bawah :

Wajah Afwa ini mendapat perhatian daripada peminat. Ada juga yang melihat wajah Afwa ada iras dengan anak saudaranya, Arif Jiwa. Antara komen-komen peminat :

” Iras Arif Jiwa la, comelnya Afwa. Semoga Afwa menjadi anak yang soleh..  Macam muka uncle dia pun ye, abang Datuk Siti tu.. ”

” Comel sangat Afwa, macam muka ibunya pun ye.. C0py paste ibu la anakanda tersayang ni. Ger4mnya tengok, comel sesangat.. “

” Afwa muka tokti sangat, sebijik. Comelnya baby Afwa ni dagu terbel4h macam ibu sangat. Anakanda soleh yang dinanti-nanti.. “

” Macam Arif Jiwa pulak muka Afwa sekali pandang. Dengan kulit putih macam anak Cina pun ada. Comel sangat la adik Aafiyah ni.. “

Untuk rekod, Afwa juga adalah hasil proses IVF yang dilakukan oleh Datuk Siti beberapa tahun lalu ketika berusaha mendapatkan Aafiyah. Datuk Siti mended4hkan hal ini dalam satu temubual bersama sebuah stesen radio.

Pastinya perkembangan mengenai Afwa sentiasa dinantikan oleh peminat-peminat Datuk Siti. Dagu tu boleh jadi trademark sama macam ibu nanti ni. Apa pun, semoga Afwa membesar dengan sihat selalu dan menjadi anakanda yang sentiasa membahagiakan hati kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Afwa Khalid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..