” Rizqi sudah jadi anak bujang, handsome.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Terkini Datuk Seri Rossa Bersama Anaknya, Rizqi Langit Ramadhan. Wah Sudah Besar Dan Tinggi Rizqi. Ada Yang Kata Macam Muka Nicholas Saputra !!

Popular dengan lagu Tegar, Datuk Seri Rossa memiliki ramai peminatnya di Malaysia. Setiap perkembangan Rossa dapat diikuti peminat di Instagram miliknya. Rossa sudahpun bergelar ibu kepada seorang anak lelaki bernama Rizqi Langit Ramadhan.

Meninjau akaun Instagram Rossa, telah dikongsikan gambar Rossa bersama Rizqi di pagi Aidilfitri. Seperti tahun sebelum ini, mereka masih berdua. Rossa yang memakai selendang dan berbusana kurung ini nampak cantik.

Rizqi pula yang sudah menginj4k ke alam dewasa dan kini berusia belasan tahun. Nampak kacak sekali Rizqi dengan baju rayanya berwarna coklat. Wajah Rossa yang nampak muda ini membuatkan mereka terlihat seperti kakak dan adik sahaja.

Pada perkongsian lain pula, gelagat Rossa dan Rizqi mel0mpat dimuatnaik. Sekejap masa berlalu, Rizqi semakin tinggi dan besar dari ibunya, berkulit putih sama seperti Rossa. Sebagai satu-satunya anak Rossa, tentunya banyak masa diluangkan bersama dengan melakukan pelbagai aktiviti.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Wajah kacak Rizqi ini telah mendapat pujian daripada peminat. Ramai yang memuji rupa Rizqi dan antara komen-komen peminat :

” Rossa sama Rizqi nampak seperti kakak dan adik. Salam aidilfitri, maaf zahir dan batin Rossa dan Rizqi.. “

” Kesayanganku stay happy and healthy Buu and Rizqi. Rizqi gaa berasa udah gede aja, ganteng bangat Rizqi. Mirip aktor Nicholas aja Rizqi.. “

” Ah cute sangat anak dan ibu ni. Rossa nampak macam remaja sahaja bila dengan anak. Rizqi juga tampan, mirip Nicholas Saputra.. “

” Rizqi makin besar makin handsome, buat hati para gadis res4h ini. Cepat je Rizqi besar, sudah lebih tinggi dari bundanya.. “

” Rossa macam adik je Rizqi itu. Dah macam bukan anak dengan mak je. Comel je dua-dua lompat tinggi macam tu. Gambar last tu cute sangat.. “

” Rizqi sudah jadi anak bujang, handsome betul. Rossa pun makin cantik sahaja. Bahagia tengok Rossa dengan anak.. “

” Ganteng bangat Rizqi mirip Nicholas. Selamat Idul Fitri Ochaaa. Minal Aidin Wal Faidzin. Mohon Maaf Lahir dan Batin. Salam buat Rizky dan keluarga.. “

Comel sahaja Rossa melayani Rizqi bergambar melompat macam tu. Terpancar eratnya hubungan anak dan ibu ini. Semoga Rossa dan Rizqi selalu gembira bersama dan kehidupan mereka dirahmati dan di bawah lindungan Allah selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rossa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..